چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

کارخانه کفش تبریز

کارخانه کفش تبریز

کارخانه کفش تبریز

تا به امروز به این نکته فکر کرده اید که شما می توانید کفش های با کیفیت و درجه یک ایرانی را از قطب تولید آن خریداری کنید؟ بسیاری از ما زمانی که بخواهیم کفشی برای خود و یا دیگران بخریم، به بازار رفته و شاید ساعت ها در بازار برای پیدا کردن یک کفش مناسب جستجو کنیم، اما در این مقاله می خواهیم مکانی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر قیمت استاندارد و مناسب، کیفیت بسیار بالایی از کفش های دست دوز به شما ارائه می دهد، پس پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله می خواهیم به سراغ کارخانه کفش تبریز برویم و کارخانه های معروف این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم.

تبریز، شهر اولین ها

اما شاید تا به امروز از خود پرسیده باشید که چرا به شهر تبریز در آذربایجان شرقی، شهر اولین ها می گویند. باید گفت که بسیاری از صنایع، وسیله ها و اتفاقات بزرگ کشورمان در شهر تبریز برای اولین بار دیده شده است. یکی از بزرگ ترین صنایعی که می توان گفت در شهر تبریز برای اولین بار شروع به فعالیت کرد، تولید کفش چرمی بود. کارخانه کفش تبریز در این شهر برای اولین بار راه اندازی شد تا تولد کفش با کیفیت ایرانی را در شهر تبریز مشاهده کنیم. کفش های تبریزی از دیرباز شهره عام و خاص بوده و بسیاری از کفش های بازار به اسم کفش تبریز فروش خوبی کرده اند.

کفش تبریز، جهانی شد

با توجه به اینکه کارخانه کفش تبریز با کیفیت ترین کفش های ایران را تولید می کند، باید این نکته را نیز یادآور شویم که کفش های تبریزی، در جهان زبانزد هستند. امروزه بسیاری از کفش های با کیفیت ایرانی و تبریزی کشور های آسیایی و اروپایی را در می نوردد و شهرت جهانی یافته است. برند کفش های تبریزی در سرتاسر جهان فروش می روند و از جهت افتخاری برای کشورمان محسوب می شود. بهتر است بدانید که بیش از ۶۰ درصد کفش های چرمی ایران در تبریز تولید می شود که این آمار عجیب و بزرگ مالکیت کامل شهر اولی ها بر صنعت عظیم تولید کفش در ایران را نشان می دهد.

 ۳۵۰۰ تولیدی در تبریز

این آمار شگفت انگیز در ایران باعث رونق تولید و اشتغال بسیاری از جوانان تبریز در آذربایجان شرقی شده است. کارخانه کفش تبریز با بکارگیری تجهیزات روز دنیا و همچنین اشتغال آفرینی برگ سبزی در تاریخ شهر اولین ها رقم زده است. طبق گفته رئیس اتحادیه کفاشان تبریز، حدود ۳۵۰۰ واحد تولیدی در شهر تبریز فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۲۸۰ واحد در بخش تولیدی و ۱۲۲۰ واحد نیز در بخش خدمات و فروش فعالیت می کنند که عدد بسیار بزرگی برای یک شهر صنعتی است. جالب است بدانید که سالانه در شهر تبریز حدود ۹۰ میلیون جفت کفش تولید می شود که درصد بالایی از آن در کشور ایران عرضه می شود. رئیس اتحادیه کفاشان تبریز همچنین اشاره به تولید ۹۰ درصدی کفش دست دوز کشور در واحد تولیدی کرده است.

قطب صنعت چرم ایران را بشناسید

زمانی که از کارخانه کفش تبریز صحبت می کنیم، باید به یک نکته بسیار اساسی تر و مهم تر یعنی جنس ساخته شده کفش ها نیز اشاره کنیم. بسیاری از کفش هایی که در شهر تبریز ساخته می شود، چرمی هستند و به این ترتیب چرم ها را باید به عنوان مواد اولیه کفش های با کیفیت تبریزی دانست. تبریز را همچنین باید قطب بزرگ صنعت چرم ایران دانست چرا که می توان گفت از مجموع کارگاه های تولید چرم های سبک و سنگین در کشور، حدود ۳۶۰ کارگاه چرم سنگین در تبریز و ۳ کارگاه سبک و سنگین در تهران و همچنین ۲۷ کارگاه چرم سبک در مشهد وجود دارد که همین نکته نشان دهنده سلطه کامل شهر تبریز بر صنعت چرم ایران را دارد.

چرا باید از صنعت تولید کفش تبریز حمایت شود

نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است، ضرورت حمایت از کارخانه کفش تبریز و همچنین صنعت بزرگ تولید کفش و چرم این شهر می باشد. مسئولین و همچنین مردم کشور ایران با حمایت از واحد های تولیدی کفش تبریز باعث رفع مشکلات و زمینه اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم را فراهم می کنند. در همین سال اخیر حدود ۱۰۵ میلیون دلار کفش تبریز به کشور های مختلف صادر شده است که مقصد این کفش های کشورهایی مانند کشور های حوزه خلیج فارس، آذربایجان، عراق، ترکمنستان، افغانستان می باشد. بدون شک حمایت از تولید ملی باعث افزایش بهره وری کارخانجات داخلی شده و همین حمایت تاثیر خود را در جامعه ما می گذارد.

کارخانه کفش تبریز

کفش چرم، کیفیت باور نکردنی بین کفش ها

بسیاری از ما در رابطه با کفش های چرمی شنیده ایم اما شاید به دلیل قیمت بالای آن نسبت به کفش هایی با جنس های مختلف، سراغ آنها نرفته ایم. کیفیت فوق العاده کفش های چرمی باعث راحتی پای شما در طول روز می شود. از آنجایی که پا را می توان به عنوان قلب دوم انسان دانست، باید فشار های اضافی را در هنگام راه رفتن از روی آن کم کنیم. کفش های نامناسب باعث بیماری های بسیار زیادی که همگی از ستون فقرات و لگن سرچشمه می گیرند، می شود. بی شک ایده آل ترین کفش های موجود در بازار، کفش های چرمی هستند که با استاندارد های جهانی دوخته می شوند. اما کفش های چرمی چه ویژگی هایی دارند که باعث راحتی پاهای ما می شوند؟!

کارخانه کفش تبریز و ویژگی های این کفش ها

بیاید در راستای موضوع کارخانه کفش تبریز، ویژگی های کفش هایی که در این کارخانه های تولید می شوند را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. کفش های چرم تبریزی از نوع چرم طبیعی هستند و از پوست حیواناتی همچون گاو، گوساله و گاومیش ساخته می شوند که به نوعی جزو چرم های سنگین هستند. همچنین مقاومت بالای این نوع کفش ها باعث شده تا شهرت کفش های تبریزی از مرز ها نیز گذر کند. از دیگر ویژگی های کفش چرم تبریزی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • تنفس پذیری کفش های چرم تبریز
  • انعطاف بالای کفش های چرمی
  • تاثیر مثبت بر روی گردش خون بدن
  • توازن بر روی فشار های وارده در تمامی نقاط پا
  • پاشنه های استاندارد
  • نرمی بسیار بالا
  • سایز های استاندارد پا
  • دارای کفش، رویه و زیره استاندارد و …

چند نکته مهم در مسیر خرید کفش

اما قبل از خرید کفش بهتر است به نکات کلیدی که در این قسمت گفته خواهد شد دقت کنید تا بتوانید کفشی استاندارد خریداری کنید. اول از همه باید به این نکته دقت داشته باشید که زیبایی معیار مرغوبیت بالای کفش نیست. شاید بسیاری از ما بیشترین وقت خود را برای این موضوع کنار می گذاریم که کفشی زیبا خریداری کنیم، درحالی که آراستگی کفش باید در مرحله دوم مورد بررسی قرار گیرد. هم اکنون بسیاری از محصولات درجه ۳ در بازار دیده می شوند که چینی هستند و در مقابل ظاهری بسیار زیبا دارند. از مهم ترین ملاک های خرید کفش، جنس و راحتی آن می باشد. کفش مناسب باید با فرم پای شما جفت و جور باشد و هیچگونه فشاری از طرف کفش به انگشتان، پاشنه و اطراف پا وارد نکند.

هیچوقت به امید جا باز کردن کفش نباشید!

همانطور که گفتیم اگر قصد دارید تا کفش استاندارد مورد نظر خود را به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید، به شما پیشنهاد میکنیم کارخانه کفش تبریز را برای خرید انتخاب کنید. اما نکته ای که شاید بسیاری از ما در زمان خرید کفش آن را می شنویم، این است که ” نگران نباشید، به مرور زمان جا باز می کند “، اما باید بدانید که این حرف کاملا اشتباه است. از همان ابتدا کفش ها باید اندازه پا باشند. حتی اگر فرض بگیریم که کفش مورد نظر جا باز می کند ( که این سخن اشتباه است )، استفاده هرچند کوتاه از یک کفش تنگ نیز می تواند صدمات بسیار زیادی به پا های ما وارد کند.

بیشتر بخوانید:

خرید کفش چرم مردانه

خرید کفش چرم مردانه تبریز

مشخصات کفش استاندارد

اما در مسیر خرید یک کفش استاندارد باید مشخصات آن را در ابتدا مورد بررسی قرار دهیم. باید بدانیم که کفش استاندارد و مرغوب دارای سه مشخصه؛

  •  جنس خوب
  •  پاشنه استاندارد
  • قالب و پنجه کفش استاندارد

می باشد. اما از اجزای مهم کفش می توان به رویه کفش ها اشاره کرد. اصولا رویه کفش هایی که در بازار میبینیم، از دو جنس پلاستیک و چرم ساخته می شود که خود رویه های چرمی نیز به دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم شده اند. به تازگی بعضی از تولید کنندگان کفش با اسپری کردن بوی چرم طبیعی بر روی چرم های مصنوعی خریداران را با مشکل مواجه می کنند. یکی از رویه های مناسب و نرم برای کفش شما، رویه چرم طبیعی است.

قالب بندی کفش

کارخانه کفش تبریز سعی داشته تا کفش های خود را به صورت کاملا استاندارد وارد بازار کند. یکی از ویژگی های کفش های مرغوب برای پاهای ما، قالب بندی مناسب و استاندارد می باشد. از نظر قالب بندی، فضای موجود در پنجه کفش با طوری باشد که به انگشتان پا ها فشاری وارد نکند. یادتان باشد کفش هایی که پنجه باریکی دارند باعث می شوند انگشت های پا بر روی هم بیوفتند و در طولانی مدت باعث بیماری های مختلفی شوند.

تنه کفش

از دیگر قسمت های مهم کفش که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشیم، تنه کفش است. جالب است بدانید که پوشیدن غیر استاندارد یک کفشی که تنه مناسبی ندارد فقط به پا های ما آسیب نمی زند بلکه به ستون فقرات، کمر، زانو و لگن هم فشار زیادی را وارد می کند. تنه کفش باید در مقابل فشار های متنوعی که بر روی کفش و پا وارد می شود مقاوم باشد.

فرم کف پا را بررسی کنید

اما قبل از خرید از کارخانه کفش تبریز بهتر است که فرم کف پای خود را بررسی کنید. عموما کف پای افراد به سه شکل دیده می شوند؛

  • کف پای قوس دار
  • کف پای معمولی
  • کف پای پهن

اگر نواری باریک، پنجه و پاشنه پای را به همدیگر وصل کند احتمالا شما کف پای قوس داری دارید و از همین رو احتمال پیچ خوردگی پا در هنگام راه رفتن وجود دارد. شما باید به دنبال خرید کفشی باشید که کفی مناسب برای پوشاندن کفش پای شما باشد.

در افرادی که کف پای پهن دارند، معمولا قوس بسیار کمی در کف پاهای آن ها دیده می شوند و اغلب می توان گفت پاشنه پا تحت فشار شدید قرار می گیرد. پس شما باید نوعی از کفش ها را انتخاب کنید که شست پای شما را به خوبی حمایت کند و تحت فشار قرار ندهد.

اگر نواری که پنجه و پاشنه شما را بهم وصل میکند، تقریبا پهنای معمولی داشته باشد، می توان گفت که کف پای شما ایده آل است و تقریبا پای شما استعداد پیچ خوردگی به سمت داخل یا خارج را ندارد. اگر کف پای معمولی دارید، برای شما کفشی معمولی از نظر کفی و تنه مناسب خواهد بود.

سخنی با خرده فروشان

همانطور که در طول مقاله گفتیم، بهتر است برای خرید کفش های با کیفیت و مرغوب به سراغ استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برویم. اگر شما نیز دارای مغازه خرده فروشی کفش هستید، کارخانه کفش تبریز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر می خواهید مشتریان شما از کفش هایتان رضایت کافی داشته باشند و در مقابل هزینه ای معقول برای خرید عمده شما شامل شود، به سراغ تولیدی قابل اطمینانی در تبریز بروید که چندین سال است در زمینه تولید کفش های چرمی فعالیت می کند. کارخانه کفش تبریز می تواند بهترین گزینه ها را برای شما داشته باشد.

با مادو پای خود را مهمان یک کفش مرغوب کنید

درباره کارخانه کفش تبریز صحبت شد و در این قسمت می خواهیم به سراغ تولیدی کفشی در تبریز برویم که برندی بسیار محبوب و مشهور در کشورمان محسوب می شود. تولیدی مادو از آن دسته از تولیدی های کفش در تبریز است که اگر قصد خرید عمده و یا خرده کفش چرمی تبریزی را دارید، می توانید بر روی آن حساب کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاهی وبسایت مادو، از تنوع بسیار بالا و بی نظیر آن دیدن کنید و به صورت آنلاین نیز خرید خود را ثبت کنید. مادو کیفیت را به شما پیشنهاد می کند.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*