چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

بهترین کفش اسپرت مردانه

بهترین برند کفش بوت مردانه

آشنایی با بهترین کفش اسپرت مردانه

در این گفتار قصد داریم با بهترین کفش اسپرت مردانه آشنا شویم ، اگر نیازمند اینگونه اطلاعات هستید تا پایان همراه کفش مادو باشید .

 انواع کفش های مردانه

کفش های مردانه در بازار دارای تنوع زیادی هستند و انواع مختلف آن ها عبارتند از :

کفش های رسمی مردانه ، بوت مردانه ، کفش اسپرت مردانه ، کفش راحتی مردانه ، کفش های کالج مردانه ، کفش های ورزشی مردانه ، کفش های صندل و ….

  • الف) کفش های مردانه ی رسمی : کفش های رسمی مناسب مجالس ، مهمانی ها و … می‌باشند و هر چه جنس و مرغوبیت بیشتری داشته باشند ارزشمندتر خواهند بود . بنابراین با کیفیت ترین کفش های رسمی ، کفش هایی از جنس چرم طبیعی است که مناسب همه ی فصول می‌باشد .
  • ب ) کفش های مردانه ی کالج : کفش های کالج اصولا دارای سگک یا بند هستند و آن ها را میتوان به آسانی با تمامی استایل ها ست کرد . کفش های کالجی که رنگ های تیره دارند رسمی تر هستند و با شلوار جین یا کتان ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد میکنند .
  • پ ) کفش های مردانه ی راحتی : همانطور که از نام این نوع کفش مشخص است ویژگی اصلی  آن راحتی می‌باشد و با توجه به زندگی های کنونی که فعالیت ها بسیار زیاد شده و ساعت های طولانی ای را در خارج از منزل سپری میکنیم پس چه بهتر که این ساعات را با کفش های راحتی بگذرانیم زیرا رویه و زیره ی این نوع کفش ها منعطف است و مناسب تمامی سنین می‌باشد .
  • ت ) کفش های مردانه ی اسپرت : خرید بهترین کفش اسپرت مردانه میتواند بهترین گزینه برای فعالیت های روزمره ، پیاده روی و گشت و گذار باشد و تنها مکانی که نباید از این نوع کفش ها استفاده کرد مجالس و مهمانی ها است . از ویژگی های بارز این مدل نیز انعطاف پذیری بالاست که در این مقاله خرید کفش اسپرت مردانه موضوع اصلی است .
  • ث ) کفش بوت مردانه : کفش بوت مردانه شیک و زیبا مناسب فصل سرما ( پاییز و زمستان ) می‌باشد و برای خانم ها و آقایون تنوع بسیار زیادی در بازار دارد . جنس این کفش ها میتواند چرم ، سوییت ، مخمل و پلاستیک باشد و دارای مدل و طرح های مختلف پاشنه دار ، اسپرت ، لژدار و ….است . بوت ها و نیم بوت ها قابل استفاده در موقعیت های متفاوت یعنی استفاده ی روزمره و مراسم ها می‌باشند و تمامی سنین طرفدار این مدل ها هستند .

 ویژگی های کفش اسپرت مردانه

در هنگام خرید بهترین کفش اسپرت مردانه باید به ویژگی های زیر دقت لازم را بکنیم :

  • الف ) انعطاف کفش اسپرت مردانه : انعطاف داشتن کفش های اسپرت مردانه در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی دارد ، علی الخصوص در نوع حرکت های ورزشی ای که با آن کفش انجام خواهد شد . زیرا  انجام حرکات ورزشى با کفش‌­هایی که انعطاف کمی دارند پاى افراد را اذیت میکند و در نهایت به مهره های کمر آسیب جدی وارد خواهد شد .
  • ب ) انتقال هوا در درون و بیرون کفش : دیگر  ویژگى مهم بهترین کفش اسپرت مردانه نوع جنس و مدل طراحى آن می‌باشد . با استفاده از کفش های اسپرت در مدت زمان طولانی باید پا تنفس لازم را داشته باشد .
  • پ ) کفی کفش های اسپرت مردانه : در هنگام خرید کفش اسپرت مردانه باید به این نکته توجه کرد که کفش را در انتهای روز (  عصر و شب ) باید  خریداری کرد زیرا که در ابتدای روز ( صبح )  پاهای افراد کوچکتر از حالت عادی میشود و امکان دارد که کفشی را بخرید که کوچک­تر از حالت عادی باشد . کفى کفش های اسپرت مردانه باید با ویژگى و تفاوت­‌هاى پای افراد متناسب  باشد و در بیشتر اوقات شامل فرورفتگى و برآمدگى­‌های استاندارد است  تا فرد زمانی که از آن  طولانى مدت هم استفاده میکند  احساس راحتى عمیقی داشته باشد .
  • ت ) مدت زمان استفاده از کفش های اسپرت مردانه :  در این زمینه محققان به نتایج جالبی دست یافته اند که در بیشتر مواقع مردان مراقبت بسیار کمتری از کفش­ های اسپرت خود می‌کنند ، پس بطور معمول کفش های اسپرت مردانه پس از گذشت هفتصد الی هفتصد و پنجاه کیلومتر دویدن کنار گذاشته میشود . اما اگر این نوع از کفش ها را از لحاظ ظاهری بررسی کنیم  متوجه میشویم زمانیکه  کفی کفش های اسپرت مردانه از بین میرود باید تعویض شود و کفش نو خریداری کرد .

قیمت کفش های اسپرت مردانه

افرادی که کفش فروشی دارند در گام اول با توجه به مشتریان خود و رنج خرید آن ها به دنبال جنس های مورد نیاز خود میگردند . یعنی براساس نیاز مردم خرید میکنند و صرفا دنبال کفش های گران قیمت و مارک نیستند . همین شناخت از مشتری باعث میشود فرد در موقعیت شغلی خود موفق باشد و خطایی نکند . بنابراین این مغازه داران باید یک لیست از قیمت بهترین کفش اسپرت مردانه داشته باشند تا هنگام خرید کفش های عمده به مشکل برنخورند . اما برخی دیگر از مغازه داران هستند که صرفا کفش های اسپورت کوهنوردی ، ورزشی و ….می‌فروشند و تمامی اجناسشان از برندهای معروف می‌باشد مانند برند آدیداس ، برند نایک و …

واضح است که قیمت این کفش ها بالا خواهد بود حتی اگر خرید فرد بصورت عمده باشد ، مغازه دار مجبور است که پول بیشتری بابت خرید بهترین کفش اسپورت مردانه بدهد و گرانتر نیز بفروشد . اما در این میان مسئله ی دیگری نیز وجود دارد چون کفش هایی که برند هستند ، فیکشان نیز در بازار با قیمت کمتری وجود دارد و خریدار خود انتخاب میکند که کدام نوع را بخرد و بابت چه جنسی پول بدهد .

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*