آخرین مقالات
باورهای ما
چرم مادو در سال 1381 به همت و تلاش برادران غفارزاده، با نام «پادور» و با هدف توليد و عرضه محصولات چرمي در شهر تبريز (مهد چرم ايران) تأسیس گرديد. وجود بينش متمايز در طراحي و استفاده از مواد اوليه بسيار مرغوب موجب شد تا محصولات توليدي از همان ابتداي امر توجه صاحب نظران، فعالان و مشتريان حوزه چرم و كفش را به خود جلب نمايند.
اين مجموعه، از سال 1384 با جذب نیروی انساني متخصص و افزودن تجهيزات و دستگاههای پیشرفته و با تلاش در جهت ارتقا کیفیت و همچنين ارائه مدلهای بهروز و زيبا، شاهد افزایش چشمگیر حجم تولید خود بوده و این موفقیت مقدمات کسب جایگاهي ممتاز در صنعت کفش و چرم را فراهم نمود.
در سال 1392 با توجه به تغییرات جدید در بازار، وجود چشم انداز متفاوت و جسورانه مديران مجموعه نسبت به آینده صنعت چرم و صنعت مد و استايل، و ايجاد نیاز نسبت به فراهم نمودن زیرساختهای جدید تولیدي و بازرگاني در جهت تحقق اهداف كلان مجموعه و چشم انداز آن، اقدام به ایجاد تغییرات اساسی در سبک تولید و عرضه محصولات نموده و نام تجاري مجموعه به «مادو» تغییر داده شد. با اين وجود، به همت مديران خلاق و توانمند و همكاران پرتلاش و ماهر شركت، و ارتقا چشمگیر کیفیت محصولات و دستیابی به روشهای طراحی منحصربهفرد و بهروز محصولات در تراز جهانی (که از موفقیتهای بسیار مهم و جریانساز صنعت چرم و کفش محسوب میشود)، مجموعه مادو توانست در كمتر از سه سال جايگاه ويژه خود را در بازار كسب نمايد و ما بین سالهای 1397 تا 1400 ، سهم بازار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به عنوان یک برند متمایز با سبک جدیدی از تولید و ارائه محصولات چرمی در بازار مطرح شود. از سال 1401 نيز، گروه تولیدی بازرگانی مادو در راستای گسترش حوزه فعاليت و تحقق اهداف بلند مدت خود، شرکت کیان بندار ایرانیان (سهامي خاص) را تاسیس کرد. هم اكنون، مجموعه چرم مادو با راهبری اعضاي هيات مديره (جناب آقای بهمن غفارزاده به عنوان مدیر عامل و عضو هيات مديره، جناب آقای وحید غفارزاده به عنوان رئيس هيات مديره و معاونت بازرگاني و سرکار خانم پریسا آغازی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و معاونت مالي) و تشريك مساعي مديران ارشد و همكاران بخش هاي مختلف توليدي و بازرگاني و با بهره گیری از روشهای نوین مدیریت فصلی جدید از مسیر رشد و توسعه خود را آغاز کرده و همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه مي دهد. مادو هم اکنون با تولید محصولات متنوع و عرضه بیش از یکصد مدل از انواع محصولات چرمی روز برای آقایان و خانمها در كلاس اجتماعي بالاي متوسط جامعه فعالیت مینماید.