چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

فروش کفش عمده

فروش کفش عمده

فروش کفش عمده در تبریز

شاید برایتان جالب باشد که سالانه حدود ۷۰ میلیون جفت کفش در شهر اولین ها تولید می شود که این آمار وحشتناک، می تواند نوید یک کسب و کار عظیم را در صنعت کفش به کشور بدهد. در این مقاله قصد داریم تا درباره فروش کفش عمده در تبریز صحبت کنیم و شما را به جهان بی انتهای کفش های باکیفیت مردانه ببریم.

اما در ابتدا آماری عجیب را عنوان کردیم که می گوید، ۷۰ میلیون جفت کفش در شهر تبریز تولید می شود که حدود ۳۰ درصد این کفش ها صادر و مابقی در درون کشور مورد استفاده قرار می گیرد. شهر تبریز را می توان قطب تولید کفش کشور عنوان کرد، چرا که نیمی از مردم کشورمان، کفش های تولید شده توسط کفاشان تبریز را به پا می کنند.

خرید کفش تبریز از اینترنت

خرید کفش تبریز از اینترنت

تحریم های بی اثر در زمینه کفش

اگر بگوییم تحریم ها اثری بر روی تولیدات داخل بخصوص تولیدات کفش نداشته، شاید دروغ باشد اما تولیدکنندگان آذربایجان شرقی بخصوص تبریز، این تهدید را به فرصت تبدیل کرده اند و خودی نشان دادند.

کفاشان تبریزی رکورد تولیدات کفش خود را در چند سال اخیر بهبود دادند و به نوعی تحریم های ناجوانمردانه کشورهای صنعتی را خنثی کردند. اگر در بازار بزرگ تبریز و راسته کفاشان قدم بزنید، از رونق بی نظیر مغازه ها حیرت خواهید کرد، چرا که هیچ کفاشی را نخواهید دید که بیکار نشسته و دست روی دست گذاشته است می توان گفت فروش کفش عمده در این بازار بسیار رونق دارد.

میتوانید قبل از ادامه، مقالات زیر را هم بخوانید:

فروش کفش عمده در تبریز

برندی معتبر و معروف

شاید اگر بگوییم که یکی از باکیفیت ترین کفش های دنیا در تبریز و توسط کفاشان تبریزی تولید می شوند، اغراق نکرده ایم. کفش تبریز یکی از به نام ترین برند های کفش دنیاست و پیشینه ای پرآوازه دارد. طبق آمار بدست آمده حدود ۶۰ درصد تولیدات کفش ایران بدست کفاشان تبریزی اتفاق می افتد که از این جهت رکورد دار است. اگر تا به امروز چرم تبریز را امتحان نکرده اید، باید به شما بگوییم که چرم تبریز دارای کیفیت فوق العاده بالایی است که منجر به حفظ شکل و شمایل کفش در دراز مدت می شود. این برند ملی، در کشور های همسایه و حتی اروپایی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کفش طبیعی و مصنوعی را بشناسید

فروش کفش عمده در تبریز بسیار رونق دارد و بسیاری از فروشندگان ترجیح می دهد تا کفش های مغازه و کسب و کار خود را از تولیدکنندگان تبریزی تهیه کنند. اما یکی از مهم ترین نکاتی که درباره کفش های تبریز باید به آن دقت شود، تشخیص چرم های طبیعی و مصنوعی است. اگر فرد با تجربه ای هستید می توانید با لمس کفش های چرمی تشخیص دهید که کفش مورد نظر چرم طبیعی است یا خیر. اما امروزه کفش های پلاستیکی و غیراستاندارد بسیاری وارد بازار شده است که شما با بو کشیدن کفش ها می توانید طبیعی بودن آن ها را تشخیص دهید. اگر کفش، بوی مواد شیمیایی و یا دو رنگ بدهد به قطع چرم غیر طبیعی است. راه بعدی آب است، معمولا کمی آب بر روی چرم می ریزند و همانطور که میدانید چرم طبیعی، آب را جذب خود می کند.

کیفیت را از ما بخواهید

اما اگر به دنبال تولیدی هستید که کفشی با کیفیت و مناسب را عرضه کند، به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا با انواع کفش ها آشنایی داشته باشید. از انواع کفش های چرمی مردانه می توان به بوت های چرمی،کالج، آکسفورد، بروژ، دربی، سگم دار، بلوکر، سرکلاهی، آکسفورد نوک بال، زین اسبی و … اشاره کرد. برای خرید هر کدام از این نوع کفش ها راه بسیار ساده ای وجود دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

کفش مادو، کیفیتی از دل کفاشان تبریز

اما یکی از معتبر ترین تولیدی های کفش در شهر تبریز، تولیدی کفش مادو است. مادو با سابقه ای طولانی در زمینه تولید کفش، امروزه تبدیل به یکی از تولیدی های موفق شهر تبریز شده است. مادو با استفاده از دستگاه های به روز و نو، توانسته کفش هایی با تنوع بالا را راهی بازار کند و فروش کفش عمده را بصورت گسترده در شهر تبریز آغاز کند. اگر به دنبال کیفیت هستید، به شما توصیه می کنیم تا به بخش فروشگاهی وبسایت مادو مراجعه کرده و از تنوع بالای این فروشگاه دیدن کنید.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*