چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

نگاهی بر کفش تبریز عمده فروشان

کفش تبریز عمده فروشان

کفش تبریز عمده فروشان

محتوای اصلی مطالب امروز ما کفش تبریز عمده فروشان می‌باشد .

در کشور ما ایران در شهرهای گوناگونی مانند مشهد ، تهران ، تبریز و اصفهان تولیدی و عمده فروشی های کفش چرم مرغوب بسیاری وجود دارد که در میان مردم طرفداران زیادی دارند ، اما در میان شهر های نام برده شده در بالا تبریز جایگاه ویژه ای دارد چرا که این شهر به عرضه ی چرم های باکیفیت و متنوع در سراسر دنیا معروف است و دارای اعتبار خاصی است . بنابراین هفتاد درصد کفش های چرم با کیفیت در ایران در شهر تبریز به دست دوزندگان تبریزی دوخت و تولید میشوند و به فروش میرسند .

خرید کفش مناسب در ازای سلامت بدن:

وقتی به فروشگاه و بازار های کفش میرویم ، علاوه بر قیمت های بالا با تنوع بسیاری از مدل‌ها روبرو میشویم که این اتفاق عمدتا در هنگام خرید کفش تبریز عمده فروشان برای ما پیش می آید .

امروزه بسیار سخت میتوان کفشی را در بازار یافت که پا در آن احساس راحتی کند و زمانی که کفش دلخواه خودمان را بعد از ساعت‌ها گشتن در بازار پیدا میکنیم، دیگر با هر قیمتی که باشد آن را میخریم.

نکته مهم

اما نکته ی عجیب اینجاست که با تمام صحبت هایی که در مورد کفش‌های پاشنه بلند و معایبش گفته میشود همچنان میبینیم که خانم های زیادی بدون هیچگونه ناراحتی و سختی در حال قدم زدن در خیابان های شهر هستند .

آمارهای جهانی نشان میدهد که در کشور آمریکا چهل و پنج درصد از بانوان اعتراف کردند که کفش هایی که بصورت روزانه استفاده میکنند اصلا راحت نیستند ؛ و فقط و فقط بخاطر ظاهر کفش آن را خریداری کرده و استفاده میکنند . متاسفانه هفتاد و پنج درصد از بانوان کشور آمریکا دچار به یکی از انواع آسیب‌های وابسته به کفش نامناسب هستند .

این موضوع باعث شده است افرادی که دلواپسی سلامت خود و اطرافیانشان را دارند درباره انواع کفش‌های پاشنه بلند ، تخت و لژدار تحقیقاتی انجام دهند که نتیجه ی این تحقیقات جدید نشان می‌دهد بین استفاده از کفش های پاشنه بلند و بیماری شیزوفرنی در بانوان رتباط مستقیمی وجود دارد.

قبل از ادامه می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

تولیدی انواع کفش تبریز

مرکز خرید عمده کفش در تبریز

ویژگی های یک کفش مرغوب:

در این بخش میخواهیم اصلی ترین خصوصیات کفش تبریز عمده فروشان مرغوب و باکیفیت را نام ببریم و بررسی کنیم:

  • ۱_کفش مرغوب ، کفشی است که از تعرق پای افراد جلوگیری کند
  • ۲_ کفش مناسب باید نرم باشد و هیچگونه فشاری به پا و کمر وارد نکند.
  • ۳_دقیقا اندازه ی سایز پای افراد باشد( یعنی بزرگ و کوچک نباشد )
  • ۴_پا در کفش به راحتی تکان بخورد و حرکت کند ( یعنی فضا برای پا کمی آزاد باشد )
  • ۵_ کفش با کیفیت باید از پا در برابر گرما و سرمای بیرون و عوامل دیگر مانند سنگ ریزه و … نگهداری کند .
  • ۶_زیره ی کفش باید قوس مناسب با کف پا داشته باشد .
  • ۷_رویه کفش های تبریز باید نرم و انعطاف پذیر باشد و بهترین جنس برای رویه چرم است تا محافظ پا در برابر سرما و گرمای بیرون باشد .
  • ۸_پاشنه ی کفش های استاندارد تبریز باید حالت بازگشتی داشته باشند و در بهترین شرایط اندازه ی ان بین دو تا چهار سانتی متر باشد .
  • ۹_جلوی کفش باید راحت باشد تا انگشتان تحت فشار قرار نگیرند زیرا تنگی پا باعث باعث زخم شدن پا میشود.
  • ۱۰_ پنجه ی کفش ها در حالت استاندارد بهتر است گرد باشد ‌.
  • ۱۱_کفی کفش های تبریز قابل تعویض هستند ‌.
  • ۱۲_و‌ در نهایت اگر دچار مشکلات کمر ، ستون فقرات و پا هستید باید از کفش های طبی تبریز استفاده کنید.

همه ی موارد ذکرشده در بالا در ساخت و تهیه ی کفش تبریز عمده فروشان بصورت کامل رعایت میشود و همین علت باعث افزایش فروش کفش های تبریز شده است .

 مزیت های خرید عمده ی کفش

مغازه داران با خرید عمده ی کفش ها میتوانند از طریق تخفیفی که به علت  تعداد خرید زیاد محصولات دریافت میکنند کفش های تبریز باکیفیت را با قیمت کمتر نسبت به خریدهای تکی تهیه کنند که در نهایت این موضوع به نفع خریداران میشود چرا که باعث صرفه جویی و پس انداز کردن سرمایه ی آن ها خواهد شد ، که از همین قدم های کوچک پیشرفت های بزرگ شروع میشود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبتی که عمده فروشی کفش تبریز دارد این است که شرکت های عمده فروشی کفش با خرید و فروش انواع مدل های کفش به متخصص در زمینه ی کفش تبدیل می شوند که در آینده می‌توانند به خریداران مشاوره صحیح و بجا ارائه دهند که همین باعث اعتماد بیشتر  مشتریان به فروشندگان میشود .

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*