چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

نگاهی گذرا به کفش تبریز اصل چرم

کفش تبریز اصل چرم

کفش تبریز اصل چرم

بیایید کمی درباره کفش تبریز اصل چرم صحبت کنیم.کفش ها همیشه نقش بسیار پر رنگی در زندگی ما داشته اند و همواره ما را شیک پوش و جذاب نشان داده اند. در این مقاله می خواهیم به سراغ کفش تبریز اصل چرم برویم و کفش های چرمی را مورد بررسی قرار دهیم.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به مزیت ها و چگونگی شناخت کفش های چرمی موجود در بازار بپردازیم. همانطور که میدانید کفش چرم تبریز نه تنها در ایران بلکه در جهان شهرت یافته و همواره کفش تبریز به عنوان برندی معروف در مجامع بین المللی مطرح می شود.

دسته بندی انواع چرم تبریز

اما چند نوع کفش تبریز اصل چرم داریم؟ چرم ها انواع متفاوتی دارند و به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. اصولا چرم در صنعت چرم سازی به سه دسته اصلی چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین می شوند. چرم سبک اصولا از پوست حیواناتی مانند بز، گوسفند، بره و بزغاله ساخته می شوند.

این نوع چرم ها سبک و نازک تر هستند و در محصولاتی مانند کاپشن و پالتو بکار می روند. چرم های نیمه سنگین نیز از دباغی پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شترمرغ به دست می آید. این نوع چرم ها به دلیل کمیاب بودنشان، قیمت بالایی دارند و بیشتر جنبه تزیینی داشته و در قسمت های خاصی از خانه بکار برده می شوند.

چرم سنگین نیز از پوست حیواناتی مانند گاو، شتر، گاومیش و … ساخته می شوند که به عنوان زیباترین و مقاوم ترین نوع چرم در بازار هستند که برای ساخت کفش، کیف و … بکار می روند.

کفش تبریز اصل چرم طبیعی، بالاتر از کفش چرم مصنوعی

اما یکی از مقایسه هایی که امروزه در بازار کفش های چرم تبریز به چشم می خورد، مقایسه چرم های طبیعی و مصنوعی است. در این مقایسه کفه ترازو به سمت چرم طبیعی سنگین تر است. چرم طبیعی به دلیل منافذی که در خود دارد، به قول خودمان نفس می کشد و باعث تهویه هوا می شود.

مقاومت بالای چرم طبیعی نیز دلیل بسیار محکمی برای انتخاب این نوع چرم می باشد. جالب است بدانید که امروزه به دلیل مقاومت بالایی که چرم های طبیعی دارند، در لباس های ورزشی مانند لباس های رانندگان اتومبیل و موتور سواری نیز دیده می شوند. مقاومت بالا در برابر فرسودگی نیز می تواند دلیلی باشد که شما را قانع کند تا کفش تبریز اصل چرم را خریداری کنید. می توانید برای خرید به مقاله انواع کفش مردانه تبریز مراجعه کنید.

مادو، برندی برای شما

اما یکی از برندهای بسیار معروف در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، برند مادو است. اگر فروشنده کفش چرم هستید و میخواهید کفش های با کیفیت را به صورت عمده و یا خرده تهیه کنید، می توانید به وب سایت مادو سری بزنید و از نمونه محصولات آن دیدن کنید و خرید خود را آنلاین انجام دهید.

مادو با تولید کفش هایی با کیفیت و جذاب، امروزه طرفداران بسیاری در سر تا سر کشور پیدا کرده است. اگر به دنبال کیفیت و دوام در کفش های خود می گردید، به شما برند مادو در شهر تبریز را پیشنهاد می کنیم.

می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

کفش تبریز ارزان را پیدا کنید

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*