چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

سایت چرم تبریز در ایران

سایت چرم تبریز

سایت چرم تبریز، با کیفیت ترین چرم های ایران

چرم را می توان ماده ای طبیعی و با دوام دانست که از دباغی پوست خام جانورانی همچون گاو، گوسفند، شتر و … بدست می آید و از آن ها نیز محصولات متنوعی همچون کیف، کفش و … بدست می آید. اما بیایید به سمت قطب چرم ایران یعنی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برویم و کمی بیشتر درباره چرم اطلاعات کسب کنیم. در این مقاله قصد داریم تا به سایت چرم تبریز بپردازیم و یکی از معتبر ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. اما چرم تبریز چه ویژگی هایی دارد و استفاده از آن چه مزیت هایی دارد؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

چرم با کیفیت تبریز

همانطور که گفتیم چرم تبریز یکی از معروف ترین چرم های تولیدی در ایران محسوب می شود و بسیاری از تولید کنندگان کیف و کفش، سعی دارند تا از چرم تبریز برای تولیدات خود استفاده کنند. چرم تبریز با متراژ های بالا تولید و بصورت عمده و خرده به فروش می رسد و در مشاغل مختلفی مانند دوخت انواع لباس، مبل سازی و … بکار می رود. چرم در بسیاری از کشور های دنیا وجود دارد اما چرمی که در شهر اولین های ایران تولید و دباغی می شود، می توان گفت کم نظیر است. اما ویژگی های این چرم چیست و سایت چرم تبریز چرا اینگونه معروف شده است؟

ویژگی های چرم تبریز

بیاید چرم تبریز را از نظر ضخامت بررسی کنیم. چرم تولیدد در تبریز از نظر ضخامت متفاوت است و دلیل آن هم استفاده از حیوانات مختلفی مانند چرم شتر یا چرم گاو است که اساسا چرم هایی با ضخامت بالا دارند، در حالی که چرم بز بسیار نازک تر و نرم تر از دو حیوان قبلی است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که سایت چرم تبریز دارد، این است که چرم های تبریزی کارایی وسیعی در صنایع دارند چرا که دارای تکه های ریز و درشتی هستند که برای انواع وسیله ها مناسب می باشند. از سایر ویژگی های چرم های تولیدی در شهر تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • مقاوم در برابر ضربه
  • دارای رنگ بندی های متفاوت
  • پرز مانند بودن سطح چرم
  • دارای منافذ بسیار در سطح چرم
  • ضد آب بودن آن ها و …

همه این ویژگی ها باعث شده اند که چرم های تولیدی در شهر تبریز از نظر کیفیت، در بالاترین استاندارد های جهانی قرار گیرند و مشتریان بسیاری از آن ها رضایت داشته باشند.

می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

سایت کفش تبریز

کفش چرم تبریز

تاریخچه چرم در تبریز

تا اینجای مقاله در رابطه با چرم تبریز صحبت کردیم و در انتها نیز قصد داریم تا بهترین سایت چرم تبریز را به شما معرفی کنیم، اما بیایید کمی به تاریخچه چرم در تبریز بپردازیم. جالب است بدانید که کشورمان ایران، با پیشینه ای سه هزار ساله، اولین و قدیمی ترین کشوری است که به صنعت چرم دست یافته و به عنوان قدیمی ترین کشور تولید کننده چرم در جهان شناخته می شود. اگر به مستندات تاریخی نگاهی بیندازید، خواهید دید که چرم تبریز را برای اولین بار به اولین انسان های دامداری نسبت داده اند که در منطقه هایی از قفقاز دامداری می کردند.

اولین کارخانه چرم تبریز

اولین کارخانه چرم تبریز در سال ۱۳۰۸ در این شهر احداث شد و به دنبال آن شهر هایی ماند اصفهان، همدان، تهران و بعضی دیگر از استان های کشورمان، این صنعت را وارد شهر خود کردند. اما می توان گفت هنرمندان تبریزی سال های سال است که مشغول دباغی بهترین چرم ایران هستند و امروزه نیز محصولات چرمی بی نظیری را وارد بازار ایران و جهان کرده اند. به جرات می توان گفت که یکی از علت های شهرت چرم تبریز، همین هنرمند هایی هستند که از دیرباز مشغول باغی و تولید هنر های دستی خود می باشند.

کفش مادو، محصول چرم با کیفیت تبریز

یکی از معتبر ترین تولید کنندگان کفش با کیفیت تبریز، برند مادو است. تولیدی مادو با تولید کفش هایی اصیل و بی نظیر، سالیان سال است که در بازار رقابتی مشغول می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که در تولیدات خود منظور کرده، مشتریان فراوانی از سر تا سر ایران جذب کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی گروه تولیدی مادو، به راحتی از محصولات این برند ارزشمند و ملی دیدن کنید و با خیال راحت محصولات را به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*