چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

خرید اینترنتی کفش مردانه چرم

کفش تبریز

خرید اینترنتی کفش مردانه چرم

کفش تبریز را می توان یکی از برند های ملی و تاثیرگذار در زمینه صنعت کفش دانست. همانطور که می دانید استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز به دلیل توسعه صنعت کفش، تبدیل به قطب تولید کفش شده اند و امروزه بالای ۶۰ درصد نیاز داخل را تامین کرده اند. می شود گفت که کفش تبریز در پای نیمی از مردم ایران است. اگر قصد خرید اینترنتی کفش مردانه چرم تبریز را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کفش چرم، پیشینه ای غنی و پر آوازه

از قدیم الایام، چرم ایرانی زبانزد همگان بوده و کشور های خاورمیانه خواستار چرم دباغی شده ایرانی بودند. در حال حاضر تولید کنندگان بسیار بزرگ و به نامی در شهر تبریز وجود دارند که چرم های دباغی شده اصل تبریز را تولید و به صنعت کفش تحویل می دهند. کفش چرم دست دوز تبریز نیز برای خود یک برند ملی محسوب می شود و شاید در بازار کفش نیز از هر فروشنده ای بپرسید، با کیفیت ترین کفش موجود در بازار کدام است، بگوید کفش های چرمی تبریزی. خرید اینترنتی کفش مردانه چرم را می توانید از معتبر ترین برند های تبریزی تهیه کنید.

تاریخچه کفش دست دوز تبریزی

کفش چرمی دست دوز، تاریخ بسیار طولانی در کشورمان و بخصوص تبریز و منطقه آذربایجان دارد، به طوری که اولین کفش دست دوز چرمی به حدود ۵۵۰۰ سال پیش باز می گردد. حدود ۵۰ سال است که کفش های تبریزی، حالت دست دوزی خود را از دست داده اند و کم کم از حالت سنتی خارج شده اند. امروزه ماشین آلات قدرتمند و مدرنی جای خود را در صنعت عظیم کفش دوزی باز کرده اند و وزنه سنگینی برای رونق صنعت کفش محسوب می شوند. البته امروزه نیز علاقه مندانی هستند که دوست دارند تا کفش های چرمی خود، به دست کفاشان بی نظیر و هنرمند تبریزی دوخته شوند و به همین دلیل هنوز هم کفش های دست دوز تبریزی رونق خاص خود را دارد.

تنوع بالا و کیفیت مناسب کفش تبریز

اما اگر علاقه مند به خرید کفش تبریز هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما مرکزی معتبر و برندی تایید شده را برای خرید عمده و خرده خود انتخاب کنید. برند های معتبری مانند تولیدی مادو در شهر تبریز، تنوع محصولات بالایی دارند و از نظر کیفیت نیز حرف اول را در شهر اولین ها می زنند. کیفیت یکی از مهم ترین معیار هایی است که در حوزه کفش به مواد اولیه مناسب، ماشین آلات مدرن و همچنین قالب کلی کفش بر می گردد. اگر خرید اینترنتی کفش مردانه چرم را می خواهید انجام دهید، به کفش مادو اعتماد کنید.

مقالات زیر را هم می توانید بخوانید:

کفش تبریز اینترنتی

انواع کفش مردانه تبریز

ویژگی های منحصر بفرد کفش تبریز

اما اگر قصد خرید اینترنتی کفش مردانه چرم را دارید باید با ویژگی های یک کفش استاندارد چرمی آشنا باشید. کفش های چرمی اصولا انعطاف پذیری بالایی دارند و به همین دلیل پوشیدن آن ها به مراتب راحت تر از سایر کفش هاست. این نوع کفش ها به دلیل مقاومت بالایی که در ساختار خود دارند، دیر تر از بقیه آسیب می بینند و چروک می شوند. اگر به بافت چرم کفش ها نگاه کنید، خواهید دید که الگوی موجود در آن ها به صورت کاملا نامنظم دوخته شده اند و اگر در معرض آتش هم قرار بگیرند، بویی شبیه به بوی سوختن مو خواهند داد. از دیگر ویژگی های کفش چرمی تبریزی می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد؛

طراحی متناسب با کف پا و در نتیجه فشار کم بر روی ستون فقرات

دارای منافذ فراوان بر روی خود جهت تنفس کفش

تنوع بالای کفش ها

کیفیت بی نظیر

و …

تنوع کفش ها را در مادو ببینید

اما همانطور که گفتیم، تولیدی کفش مادو را می توان به عنوان یکی از برند ها و تولیدی های مطرح شهر تبریز دانست که سالیان طولانی است که در این زمینه فعالیت می کند. کفش مادو از جمله محدود برند هایی است که به سر تا سر ایران صادرات دارد و بسیاری از استان ها و شهرستان های کشورمان، برند مادو را به خوبی می شناسند. هم اکنون هم تفاوتی ندارد که قصد خرید اینترنتی کفش مردانه چرم را به صورت عمده دارید یا خرده، شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت مادو، به راحتی و اطمینان خاطر، خرید خود را با چند کلیک ساده نهایی کنید.

 

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*