چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

خرید کفش چرم مردانه با کیفیت

خرید کفش چرم مردانه با کیفیت

خرید کفش چرم مردانه با کیفیت

کفش ها از مهم ترین پوشش هایی هستند که ما در طول زندگی خریداری و استفاده می کنیم، پس باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را داشته باشیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با خرید کفش های غیراستاندارد و بی کیفیت، بدن خود را در معرض یک شرایط خطرناک قرار می دهید. کفش های غیر استاندارد باعث بیماری های مختلفی که به قسمت های مختلف بدن از جمله ستون فقرات، لگن، زانو ها و … ربط دارد، می شود. در این مقاله قصد داریم تا خرید کفش چرم مردانه با کیفیت را با یکدیگر بررسی کنیم و از مزیت های آن بگوییم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چه نوع کفش هایی پرطرفدار هستند؟

خب در کشورمان بسیاری از ما شاید بر اساس زیبایی ظاهری کفش ها، آن ها را خریداری می کنیم اما به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا به جنس کفش ها دقت کنید. می توان گفت که کفش های چرمی از جمله کفش های بسیار پرطرفدار در بین مردم شناخته شده است. اما دلیل این محبوبیت چیست؟ مگر مردم نمی دانند که کفش های چرمی نسبت به کفش هایی با جنس دیگر گران تر است، پس چرا کفش های چرمی را ترجیح می دهند؟ در ادامه به مزیت های خرید کفش چرم مردانه با کیفیت از شهر اولین ها خواهیم پرداخت.

تاریخچه کفش های چرمی

اما اجازه دهید تاریخچه ای کوتاه در رابطه با کفش های چرمی را باهم مرور کنیم. اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به چرم ها علاقه دارید، شاید این موضوع برایتان جالب باشد که قدمت کفش های چرمی به ۵۵۰۰ سال پیش باز می گردد. دوره ای که بین عصر های نوسنگی و عصر مفرغ بوده است. در ایران نیز شهر تبریز را می توان به عنوان قطب تولید چرم های با کیفیت دباغی شده در کشور معرفی کرد، شهری که برای اولین با در ایران از صنعت عظیم چرم و کفش پرده برداری کرد و در بازار های بزرگ و سنتی خود از آن ها استفاده کرد. تبریز به عنوان بزرگترین تولید کننده کفش چرم با کیفیت ایرانی سالیان سال است که در این زمینه پیشتاز بوده است.

بزرگترین تولید کنندگان کفش چرم در دنیا

اما قبل از خرید کفش چرم مردانه با کیفیت تبریزی بهتر است بدانید که در زمینه صنعت کفش، حدود ۱۱٫۵ میلیارد جفت کفش در کارخانه های آسیایی و ۸ میلیارد جفت هم تنها در کشور چین تولید می شود. البته جالب است بدانید که آمریکا بالاترین میزان خرید کفش چرم دنیا را دارد و هر شخص آمریکایی سالانه شش جفت کفش چرمی خریداری می کند. کشورمان ایران نیز در این زمینه پیشتاز بوده و شهر تبریز حدود ۶۰ درصد نیاز داخل به کفش های چرمی را تامین کرده است.

مزایای کفش های چرمی

اما به چه دلیل باید کفش های چرمی را خریداری کنیم؟ امروزه همانطور که میدانید کفش ها در شکل ها  جنس های متنوعی ساخته می شوند. اما یکی از دلایلی که پزشکان نیز تاکید می کنند تا از کفش های چرمی استفاده کنید، آب و هواست. کفش های چرمی معمولا با هر آب و هوایی سازگار هستند. در ادامه باید به این موضوع هم تاکید کنیم که کفش های چرمی مزیت های بی شمار دیگری نیز دارد که مهمترین آنها عدم تعریق پاها در کفش های چرمی است. اگر قصد خرید کفش چرم مردانه با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که مرکز و تولیدی مطمئن را برای خرید انتخاب کنید، چرا که امروزه کفش های چرمی تقلبی در بازار به وفور یافت می شود. اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، مرکزی مطمئن را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های کفش چرم را می دانید؟

اما کفش های چرمی ویژگی های بسیار جذابی دارند که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت. معیار های زیادی برای تعیین کیفیت کفش های چرمی وجود دارد که از مهم ترین آن های می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • ثبات رنگ این نوع کفش ها در برابر نور خورشید
  • چسبندگی رنگ چرم های دباغی شده به کفش ها
  • انعطاف بسیار بالا و خم شدن نرم کفش های چرمی
  • پس ندادن رنگ کفش های چرمی به جوراب که می توان ناشی از روکش داخلی باشد
  • مقاومت سطح چرمی کفش ها در برابر سایش و استحکامات مالشی
  • مقاوم در برابر پارگی
  • نفوذ پذیری بخار آب

می توانید مقالات زیر را هم بخوانید:

خرید کفش چرم مردانه

تولیدی کفش عمده تبریز

اجزای سازنده کفش را می شناسید؟

یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یک کفش با کیفیت و مناسب، اجزای کفش های چرمی می باشد. هر کفش چرمی دارای بخش های متنوعی می باشد که بر کیفیت کفش تاثیر مستقیم دارد. اجزای اصلی کفش را می توان به سه قسمت اساسی تقسیم کنیم؛

  • رویه کفش
  • سطح داخلی کفش
  • زیره کفش

لایه رویی کفش چرم که همان بخش ظاهری آن محسوب می شود، در نگاه اول نظرمان را جلب خواهد کرد. شاید بهتر است اینگونه بگوییم که لایه بیرونی کفش ها از چرم های فراوری شده درست می شوند. این لایه ارتباط بیشتری با محیط بیرون دارد و معمولا از پوست بز، گاو، گوسال، گوسفند و حتی اسب ساخته می شوند. البته می توان گفت که گاهی از پوست حیوانات دیگر و عجیبی مانند تمساح، مار و … نیز ساخته می شوند. البته چرم می تواند درشت و یا ریز باشد که آن هم به ظاهر و سطح چرم بستگی دارد.

خرید کفش چرم مردانه با کیفیت

خرید کفش چرم مردانه با کیفیت

سطح داخلی و زیره کفش

اما درباره سطح کفش چرم نیز می توان گفت که از جنس چرم است. سطح داخلی در واقع همان بخش است که پا با کفش در تماس است. این بخش نیز اهمیت بسیاری دارد که چرا باید به پا حس خوب و نرمی را منتقل کند.

همچنین سطح داخلی از نفوذ بخار آب جلوگیری کرده و باعث می شود تا پا عرق نکند. این قسمت از چرم گوسفند، گوساله، بز و یا گاو ساخته می شود. زیره کفش نیز انواع متنوعی دارد. زیره ها اصولا در راحتی، دوام و انعطاف کفش نقشی اساسی را ایفا می کنند که در جنس های مختلفی ساخته می شوند. یکی از زیره های بسیار معروف و با کیفیت در بازار، زیره PU می باشد.

کفش هایی که با زیره PU ساخته می شوند هم دوام بسیار خوب و مناسبی دارند و هم قیمتشان نسبت به جنس های دیگر بهتر است. در خرید کفش چرم مردانه با کیفیت باید به این نکته دقت داشته باشید که انواع کفش های چرمی، به مراقبت های ویژه ای هم احتیاج دارند.

بسیاری از مشتریان از حساسیت هایی که یک کفش چرمی می تواند داشته باشد با خبر نیستند و شاید برخورد مناسبی با کفش های چرمی نداشته باشند. آن ها تصور می کنند با توجه به ضد آب بودن و مقاومت بالای آن ها، نیازی به رسیدگی های مکرر ندارند درحالی که برعکس است.

مادو، کیفیت را به شما هدیه می دهد!

همانطور که به شما قول دادیم، قرار است در این قسمت یکی از مطمئن ترین و با کیفیت ترین تولیدی های کفش چرم مردانه تبریز را به شما معرفی کنیم تا شما با خیالی راحت خرید خود را از این تولیدی انجام دهید. تولیدی کفش مادو یکی از تولیدی های بسیار معروف شهر اولین هاست که با کیفیت ترین کفش های چرمی بازار را تولید می کند. شما می توانید خرید کفش چرم مردانه با کیفیت را به مادو بسپارید تا بهترین اجناس را تحویل شما دهد.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*