چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

نگاهی به بهترین کفش تبریز چرمی

بهترین کفش تبریز چرمی

بهترین کفش تبریز چرمی را بخرید

دانستن اینکه یک کفش چرمی چه ویژگی هایی دارد، یکی از ضروریات یک خرید با کیفیت است. همانطور که میدانید پا را یکی از اعضای مهم بدن باید بدانیم و به راستی که لقب قلب دوم پا برای این قسمت بسیار مناسب است. پا که می توانیم بسیاری از بیماری های بدن را از جمله بیماری های مربوط به جریان خون، بیماری های مربوط به ستون فقرات و … را به آن نسبت دهیم. در این مقاله قصد داریم تا به مهم ترین ویژگی های کفش چرمی بپردازیم و بهترین کفش تبریز چرمی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیماری های مربوط به پا

اما همانطور که میدانید شهر تبریز را می توان به عنوان قطب تولید کفش چرم ایران دانست. این شهر با تولید بالای کفش، حدود ۶۰ درصد نیاز داخل را برطرف کرده و به بسیاری از کشور های همسایه و حتی دور تر صادرات دارد. اما در این بخش قصد داریم تا در رابطه با بیماری های مربوط به یک کفش نامناسب صحبت کنیم. بیماری هایی که ممکن است بر اثر به پا کردن یک کفش نامناسب در طی روز گریبان گیر ما شود عبارت اند از؛

  • درد قوزک
  • انحراف شست پا
  • فرو رفتن ناخن در انگشت
  • انگشت چکشی
  • سائیدگی شست پا
  • میخچه
  • درد زردپی و …

ویژگی های یک کفش استاندارد چرمی

اما برای خرید بهترین کفش تبریز چرمی، باید به برخی از ویژگی ها توجه داشته باشید. بصورت کلی می توانیم بگوییم که یک کفش چرمی مناسب باید قالب استاندارد، پاشنه استاندارد و جنس خوبی داشته باشد. همچنین یک کفش استاندارد و مناسب دارای رویه، قالب، زیره و تنه با کیفیتی است. می توان گفت که جنس کفش چرم بسیار مهم و نقش بسزایی در راحتی پا دارد. برای مثال وجود پاشنه در کفش ضروری است اما نباید اندازه آن بیشتر از شش سانتی متر باشد، حدود سه الی چهار سانتی متر می تواند برای پاهای شما مناسب باشد اما رویه های موجود در بازار چرم تبریز را عمدتا می توان به دو قسمت رویه چرمی طبیعی  و چرم مصنوعی تقسیم کرد. البته نوعی دیگر از رویه وجود دارد که از جنس پلاستیک ساخته شده اند.

قبل از ادامه می توانید مقالات زیر را هم بخوانید:

معرفی بهترین تولیدی کفش تبریز

انواع کفش چرم تبریز

ویژگی های چرم طبیعی

اگر به بازار رفتید و قصد خرید کفش چرمی را داشتید، به شما پیشنهاد می کنیم که چرم طبیعی را خریداری کنید، چرا که این نوع کفش ها با داشتن منافذی بر روی کفش، امکان تبادل هوا را میسر می کنند و اجازه تنفس به کفش می دهند. بهترین کفش تبریز چرمی این ویژگی ها را دارد و شما می توانید با پیدا کردن یکی از بهترین برند های کفش تبریز، خرید خود را انجام دهید. اما زیره کفش چرمی نیز به دو دسته پی یو و پی وی سی تقسیم می شوند. به شما پیشنهاد می کنیم که کفش هایی را خریداری کنید که دارای زیره هایی از جنس پی یو باشند، چرا که این نوع زیره ها سبک، راحت و با دوام تر هستند.

قالب بهترین کفش تبریز چرمی

اما درباره یک قالب استاندارد کفش، بحث فراوان است. برای اینکه بدانیم قالب یک کفش مناسب است یا خیر باید به راحتی پاهایمان در آن توجه داشته باشیم. اولین مورد این است که پنجه کفش نباید به گونه ای باشد به انگشتان پا فشار وارد کند و به نوعی انگشتان روی هم نیوفتند. جالب است بدانید که پوشیدن کفش هایی که نوک تیز هستند توسط بانوان در چند سال اخیر، موجب انحراف شست پا شده است. اما در ادامه برای خرید بهترین کفش تبریز چرمی ما به شما تولیدی را معرفی خواهیم کرد که با خیالی راحت بتوانید از آن برای فروشگاه خود بصورت عمده و یا خرده خرید کنید.

با تولیدی مادو، تفاوت را احساس کنید

اما در این مقاله با چگونگی انتخاب بهترین کفش تبریز چرمی آشنا شدیم و در این قسمت نیز می خواهیم به شما تولیدی را معرفی کنیم که شما می توانید با خیالی راحت بصورت عمده و خرده خرید خود را نهایی کنید. تولیدی کفش مادو با تولید با کیفیت ترین کفش های تبریز، تبدیل به برندی نام آشنا و مورد قبول شده که در سراسر ایران طرفداران خود را پیدا کرده است. شما به دنبال کیفیت و قیمتی مناسب برای خرید کفش هستید و مادو این ویژگی ها را برای شما فراهم کرده است.

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*