چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

اینستاگرام کفش چرم تبریز

اینستاگرام کفش چرم تبریز

اینستاگرام کفش چرم تبریز

با مقاله اینستاگرام کفش چرم تبریز همراه باشید. اگر به کفش های با کیفیت چرمی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که در این مقاله قصد داریم به چگونگی یک خرید مطمئن در زمینه کفش بپردازیم و راه های مختلف خرید کفش چرمی را به شما بگوییم.

شاید شما اهل خرید اینترنتی کفش باشید، پس به شما پیشنهاد می کنیم تا اینستاگرام کفش چرم تبریز را پیدا کرده و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. در ادامه با ویژگی های کفش های چرمی بیشتر آشنا خواهیم شد.

شهر اولین های و چرم های درجه یک

اما شهر تبریز را می توان از آن دسته از شهر هایی دانست که در بسیاری از رویدادهایی که در کشورمان اتفاق افتاده، پیش قدم بوده است.

یکی از صنایع بسیار پر درآمد و اساسی کشورمان، صنعت عظیم چرم بوده است که شهر تبریز در این زمینه گوی سبقت را از سایر شهر های ایران ربوده و امروزه به قطب دباغی و تولید چرم های درجه یک کشورمان تبدیل شده است. اگر به دنبال اینستاگرام کفش چرم تبریز می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید چرا که در پایان به شما پیشنهادی ویژه در رابطه با خرید کفش های چرمی خواهیم داد.

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم

یکی از سوالات پر تکرار در رابطه با چرم های به کار رفته در صنعت کفش، این است که چگونه باید چرم های طبیعی و با کیفیت را از چرم های بی کیفیت فیک تشخیص دهیم؟

امروزه به دلیل گسترش صنعت چرم، محصولات تقلبی  و افزونی چرم مصنوعی بسیار افزایش پیدا کرده و تقریبا نمی شود به محصولات موجود در بازار اعتماد کرد. المان های مختلفی برای تشخیص اصل بودن چرم های طبیعی وجود دارد. برای مثال؛

  • بوی چرم
  • برچسب و یا همان شناسه محصولات
  • قیمت آن ها
  • بافت و طرح روی محصول
  • انعکاس نور
  • تست شعله
  • انتقال گرما و حس لمس
  • تست قطره و …

همه و همه راهکاری هایی هستند که شما می توانید به وسیله آن از اصل بودن محصول چرمی خود اطمینان پیدا کنید.

اینستاگرام کفش چرم تبریز

منظور از چرم طبیعی چیست؟

اما بیایید برای یک بار هم که شده در مسیر پیدا کردن اینستاگرام کفش چرم تبریز، به این سوال پاسخ دهیم که منظور از چرم طبیعی چیست؟

چرم طبیعی و یا همان چرم اصلی در واقع به صورت مستقیم از دباغی پوست خام حیواناتی مانند بز، مار، گوسفند، گاو … به دست می آید. در این روش ( دباغی ) در ابتدا پوست حیوان مورد نظر را آماده و پرداخت می کنند، این کار به منظور جلوگیری از فاسد شدن و از بین رفتن پوست انجام می شود. سپس پوست آماده شده برای ساخت چرم های با کیفیت و منعطف راهی دباغ خانه ها می شوند تا عملیات دباغی بر روی آنها صورت گیرد.

این عملیات در واقع توسط مواد گیاهی و به صورت فیزیکی و شیمیایی انجام می پذیرد. در این روش نه تنها خصوصیات طبیعی چرم از بین نمی رود، بلکه از نظر مقاومت نیز افزایش می یابد.

منظور چرم مصنوعی چیست؟

بیایید به این سوال نیز پاسخ دهیم که منظور از چرم های مصنوعی چیست؟ در واقع چرم های مصنوعی برخلاف چرم های طبیعی، از مواد پلیمری و یا پلاستیکی به نام های PU و PVC که همان مواد پلی اورتان نامیده می شوند، ساخته شده اند.

برای تولید چرم های مصنوعی موجود در بازار، از دو روش تر و خشک استفاده می شوند. البته استفاده از هرکدام از این چرم ها نیز شرایط ویژه خود را دارد. در واقع می توان گفت علت استفاده از چرم های غیر طبیعی، گران قیمت بودن چرم های طبیعی است.

کفش چرم تبریزی

با توجه به تعاریفی که از چرم با کیفیت تبریزی داشتیم، باید به این نکته مهم نیز برسیم که کفش هایی که در این شهر نیز دوخته می شوند، جزو آن دسته از کفش های بی نظیر ایران محسوب می شوند که در سر تا سر کشورمان شهرت یافته اند.

شهر تبریز را می توان قطب تولید کفش های چرمی ایران دانست، تا حدی که می توان به جرات گفت که بیش از ۶۰ درصد نیاز داخل را تامین کرده است.

کفش چرم تبریز را می توان به عنوان نماد قابل افتخار برای شهر تبریز دانست، به طوری که این هنر ارزشمند، امروزه مرز های جغرافیایی کشورمان را درنوردیده و در بسیاری از کشور های خاورمیانه و اروپایی شهرت بی نظیری را دست و پا کرده است. پس به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به دنبال اینستاگرام کفش چرم تبریز باشید تا بتوانید کفش های با کیفیت چرمی خود را از این شهر خریداری کنید.

مقاله خرید عمده کفش چرم و بهترین کفش تبریز چرمی را هم بخوانید.

چرا باید کفش چرم به پا کنیم؟

اما سوال اینجاست که چرا باید کفش چرم به پا کنیم و ویژگی های کفش چرم چیست؟ یکی از دلایلی که می توانیم با توجه به آن کفش های چرمی خریداری کنیم، این است که این نوع کفش ها برای تمامی فصول مناسب هستند.

استفاده از کفش های چرمی هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی ندارند و در انواع مدل های فصول گرم و سرد تولید می شوند. البته که در تنوع بالای آن ها کفش های تابستانه و زمستانه وجود دارد. از دیگر ویژگی های برجسته این نوع کفش ها، انعطاف بالای آن هاست. از دیگر ویژگی های کفش های چرمی تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • تنفس پذیری بالای کفش های چرمی
  • دوام و طول عمر بالای این نوع کفش ها
  • راحتی بیشتر در پاهای ما
  • نفوذپذیری مناسب کفش ها
  • نگهداری آسان نسبت به کفش های پلاستیکی و …
  • سازگاری مناسب با محیط و …

اگر خرده فروش هستید، این قسمت را مطالعه کنید

اگر مغازه فروش کفش دارید و به دنبال اینستاگرام کفش چرم تبریز می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما کفش های خود را از تولیدی های شهر اولین ها تهیه کنید. بدون هیچ شکی همه مردم ما به دنبال کیفیت و قیمت مناسب می گردند.

شما می توانید با پیدا کردن تولیدی مطمئن در شهر تبریز، به صورت عمده کفش های چرم اصل را سفارش داده و با این کار مشتریان خود را چندین برابر کنید. از قدیم هم گفته اند اگر می خواهید خریدی به صرفه داشته باشید، بهتر است به قطب تولید محصول مورد نظرتان بروید. به این ترتیب بهتر است برای خرید های عمده و خرده کفش های چرمی خود، یک تولیدی مورد اطمینان را برای خرید خود انتخاب کنید.

مادو، کیفیتی دست نیافتنی

اما همانطور که گفتیم، باید برای خرید های عمده و خرده خود به دنبال تولیدی مطمئنی بگردید. ما بهترین و مطمئن تری اینستاگرام کفش چرم تبریز را به شما معرفی خواهیم کرد.

تولیدی کفش مادو با سابقه ای طولانی در زمینه تولید کفش های چرمی مردانه، امروزه تبدیل به یکی از برند های بسیار مطرح و درجه یک شده است که بسیاری از مردم ایران به آن اعتماد کرده اند. بدون شک جلب اعتماد این درصد بسیار بزرگ از مردم کشور کار راحتی نیست و دلیل این شهرت و اعتماد بین المللی، تنها و تنها کیفیت بی نظیر این مجموعه تولیدی کفش است.

مادو در واقع با تنوع بالایی که در تولید کفش های چرمی خود دارد، توانسته سلیقه های مختلفی از مردم را پوشش دهد و تبدیل به یکی از برند های معتبر ملی شود. کافیست به بخش فروشگاهی وب سایت مادو مراجعه کنید تا از تنوع و کیفیت بالای این تولیدی دیدن کنید.

می توانید جهت مشاهده کفش مادو به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*