چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

در این بخش از مقالات مادو، خرید کفش چرم کلاسیک مردانه مورد بررسی قرار می گیرد.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین بخش های یک استایل جذاب و شیک در آقایان، کفش های مناسب است. اگر کمی در همین فضای مجازی جستجو کنیم خواهیم دید که مطالب بسیار کمی در رابطه با یک استایل مناسب و استاندارد و همچنین کفش های مناسب برای مجالش مختلف، مطلب محدود است و در این مقاله قصد داریم محوریت صحبت خود را، کفش های چرمی قرار دهیم که در خوش پوش نشان دادن آقایان بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به سراغ خرید کفش چرم کلاسیک مردانه در شهری که به شهر اولین ها شهرت یافته است خواهیم رفت، پس به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه ای کوتاه از چرم

اگر گذری به تاریخ بیندازیم، خواهیم دید که کفش های چرمی چندین هزار سال است که همراه انسان هست و دوخت و دوز این نوع کفش ها که در ابتدا از پوست حیوانات و بدون دباغی شدن و همچنین برگ درختانی همچون نخل ساخته می شدند، از هزاران سال پیش شروع شده است. اگر بخواهیم در رابطه با کفش های کلاسیک صحبت کنیم، باید به سراغ یونان و روم برویم. امروزه تنوع کفش های کلاسیک بسیار بالا رفته و می توان گفت بیش از ۱۰ مدل کفش چرم کلاسیک را در بازار می توانیم مشاهده کنیم. خرید کفش چرم کلاسیک مردانه نیز یکی از پاهای ثابت خوش پوشی در مردان به حساب می آید.

مزایا و ویژگی های کفش های چرم

بهتر است برای استفاده از هر محصولی ابتدا با ویژگی های آن آشنا شویم تا در هنگام خرید به قول معروف چشم بسته محصول خود را خریداری نکنیم. اصولا در کشور ما کفش ها، جنس های مختلفی را شامل می شوند، برای مثال شما می توانید کفش های پارچه ای، نخی، پلاستیکی، چرمی و … را در بازار ببینید. اما یک جنس از کفش ها وجود دارد که بیشتر پیشنهاد می شود که از آن استفاده کنید. کفش چرمی از آن دسته از کفش هایی است که حتی پزشکان نیز توصیه می کنند تا از این نوع کفش های طبیعی استفاده کنید اما دلیل این توصیه ها ویژگی های بی نظیر این نوع کفش ها می باشند که در زیر به چند ویژگی اساسی کفش های چرمی اشاره شده است؛

  • استفاده کفی مناسب در کفش های چرمی
  • دوام بسیار بالا
  • مقاوم بودن در برابر گرما و سرما
  • انعطاف بسیار بالا
  • داشتن تهویه هوای مناسب
  • مقام در برابر تغییر شکل و رنگ و …

چرم را بیشتر بشناسید!

اما اگر قصد خرید کفش چرم کلاسیک مردانه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که با جنس چرم بیشتر آشنا شوید. می توان گفت که از طیف گسترده ای از چرم ها برای ساخت کفش استفاده می شود. به جرات باید گفت که تمیز درآوردن کفش از چرم های مختلف بسیار سخت است و انواع چرم هایی که برای تولید کفش استفاده می شوند می توان به چرم صاف رنگ دانه ای، چرم سمت دانه منافذ، چرم مومی و یا روغنی، پوست گاو دباغی شده، جیر و نوبک اشاره کرد. جالب است بدانید که در اروپا، تولید کنندگان کفش موظف به این هستند که به صراحت مواد و فرآیندی که در جهت تولید کفش اتفاق می افتد را به روشنی بیان کنند.

چند نکته درباره کفش چرم

باید این نکته را در نظر بگیرید که چرم روشن حساسیت بیشتری نسبت به چرم های تیره دارند. به طبع خراش های موجود بر روی چرم های روشن بسیار بیشتر دیده می شوند و میبایست با محصولات مراقبتی و تمیز کننده از کفش های چرمی مراقبت کرد. اگر کفش چرمی متخلخلی را استفاده می کنید، باید مراقبت بیشتری نسبت به سایر کفش های چرمی داشته باشید. البته این نکته را در نظر بگیرید که کفش های چرمی می توانند رنگ های داخلی خود را تغییر دهند. برای بررسی این تغییر رنگ می توانید پارچه ای سفید رنگ در بخش داخلی کفش قرار دهید تا تغییر رنگ احتمالی را ببینید.

انواع کفش های کلاسیک

برای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید چه به صورت عمده و چه به صورت خرده خرید کنید، بهتر است استان و شهری را برای خرید انتخاب کنید که به قولی از آن به عنوان قطب تولید کفش چرم ایران یاد می شود اگر اهل خرید کفش های با کیفیت باشید، خواهید دانست که شهر تبریز با اختلافی بسیار نسبت به سایر استان ها این عنوان را از آن خود کرده است. اما در مسیر خرید کفش چرم کلاسیک مردانه باید انواع این کفش های کلاسیک را نیز بشناسید.

می توانید مقاله خرید کفش چرم مردانه را هم مطالعه کنید.

خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

خرید کفش چرم کلاسیک مردانه

آکسفور

یکی از جذاب ترین کفش های چرمی کلاسیک در ایران که بسیار هم تنوع و طرفدار دارد، کفش آکسفورد می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دهه ۱۸۰۰ میلادی افراد از یک نوع چکمه هایی استفاده می کردند که با بند بسته می شد و در گذر زمان این نوع چکمه ها دستخوش تغییراتی شدند و به کفش آکسفور کنونی تغییر استایل دادند. این نوع کفش ها به دلیل اینکه بیشترین طرفدار را در بین دانشجویان دانشگاه آکسفور داشتند، به این نام شهرت یافتند. این نوع از کفش های چرم کلاسیک بسیار رسمی هستند و از چرم خالص دوخته می شوند.

بروژ

از دیگر کفش های کلاسیک موجود در بازار، کفش های بروژ یا همان بروگ را می توان مثال زد. اگر به این نوع کفش ها توجه داشته باشید، خواهید دید که سوراخ های بسیاری بر روی آن دیده می شوند که علاوه بر زیباتر ساختن کفش، باعث گردش هوای مناسب در داخل کفش می شود. این نوع کفش ها نیز مناسب مجالس رسمی می باشد. با وجود مدل های بسیار زیاد و فراوان این نوع کفش ها، خرید کفش چرم کلاسیک مردانه بسیار راحت تر از گذشته شده است.

دربی

می توان به جرات گفت که بعد از مدل آکسفورد که رسمی ترین کفش های موجود در بازار هستند، دربی رسمی ترین کفش هایی است که شما می توانید به پا کنید. این نوع کفش های بی نظیر و شیک، انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی های شما می باشد. البته انواع متنوعی از کفش های کلاسیک مردانه در بازار وجود دارد که برای استایل کلاسیک و رسمی شما مناسب است که از این دسته می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • لوفر
  • پنجه ساده
  • پنجه کلاهی
  • بال پرنده و …

سخنی با فروشندگان خرده

اگر مغازه فروش کفش دارید و انتظار یک فروش بالا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که شهر تبریز را برای خرید های عمده کفش انتخاب کنید. اگر خرید کفش چرم کلاسیک مردانه را در دستور کار دارید، باید به شما بگوییم که در این زمینه کلاهبرداری های بسیار گسترده ای انجام می شود و شما باید در این مسیر، مراکز معتبر و مطمئنی را برای خرید یک محصول با کیفیت انتخاب کنید. بدون شک مشتریان شما نیز به دنبال یک محصول بی نقص و با کیفیت هستند و شما می توانید با خرید کفش چرم کلاسیک مردانه تبریزی، مشتریان خودتان را راضی کنید.

با مادو وارد جهان شیک پوشان شوید

یکی از تولیدی های بسیار مطرح و به نام شهر تبریز، تولیدی کفش مادو است. شما می توانید برای خرید کفش چرم کلاسیک مردانه، بر روی نام و تولیدی مادو حساب باز کنید. کافیست به قسمت فروشگاهی سایت مادو سری بزنید تا از تنوع بالای محصولات این تولیدی بازدید کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*