چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

خرید کفش و برررسی وضعیت کلی

خرید کفش

خرید کفش خود را با دقت انجام دهید!

کفش ها می توانند جزو مهمترین و حساس ترین پوشش های بدن ما باشند که از پا های ما مراقبت می کنند. از آنجایی که می گویند پا قلب دوم انسان است، پس باید کفشی بخریم که استاندارد و راحت باشد. خرید کفش، همواره دغدغه بسیاری از مردم است و بیشتر آنها نمی دانند که کفش استاندارد چه ویژگی هایی دارد. به راستی چرا به پا قلب دوم بدن می گویند؟ یک کفش استاندارد را چگونه تشخیص دهیم؟ به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به سرزمین جذاب کفش ها رفته و ویژگی های یک کفش با کیفیت را با یکدیگر بررسی کنیم.

کفش ها و سلامتی بدن

بیایید کمی از اهمیت خرید کفش استاندارد بر روی سلامتی بدن صحبت کنیم. کفش هایی که هر روزه به پا می کنید می تواند بر روی سلامت بسیاری از نقاط بدن مانند؛

  • زانو ها
  • کمر
  • پنجه و پاشنه
  • مهره های کمر تا گردن

تاثیر گذار باشد. شاید برایتان جالب باشد که یک کفش می تواند بر روی گردش خون ما در طول روز تاثیرگذار باشد، چرا که در طول روز ما معمولا سر پا هستیم و به طبع بیشتر خون بدن ما در قسمت پایینی بدن یعنی پا ها جمع می شوند. با یکی کفش استاندارد می توانیم خون های جمع شده در قسمت های پایینی را با یک نظم بهتری به جریان بیندازیم. انتخاب یک کفش مناسب می تواند به خوبی از کمر درد ها و قوس کمر جلوگیری کند. در کنار همه این ها، کفش های پاشنه بلند در میان خانم ها به شدت رواج پیدا کرده که علاوه بر جذابیت هایی که دارد، باعث بروز مشکلات فراوانی در بین خانم ها می شود.

کفش تبریز

جنس کفش چه باشد؟!

اما سوال رایجی که در بین بسیاری از مردم مطرح می شود، این است که در خرید کفش، باید به جنس آن توجه کنیم و یا جنس در کیفیت آن تاثیر ندارد؟ اگر تاثیر دارد چه نوع کفش هایی را خریداری کنیم؟ به قطع میتوان گفت که یکی از مشخصه های بارز و مهم در استاندارد بودن یک کفش، جنس آن است. برخی از کفش ها پارچه ای، برخی پلاستیکی و برخی نیز چرمی هستند.

آن دسته از افرادی که به فکر سلامت پا و بدن خود هستند، به سمت کفش های چرمی می روند. کفش های چرمی از آن دسته از کفش هایی است که با نرمی و انعطاف بالایی که در خود دارد، دوام بالایی را به شما هدیه می دهد و پای شما را به یک دنیای نرم و راحت دعوت می کند. به شما پیشنهاد می کنیم از کفش های چرمی استفاده کنید، شاید این نوع کفش ها کمی گران باشند اما شما می توانید به این نوع کفش های با کیفیت به چشم یک سرمایه گذاری بزرگ نگاه کنید. البته بعد از کفش چرم، کفش های پارچه ای مثل کتان نیز مناسب است.

می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

خرید کفش چرم مردانه

خرید کفش تبریز از اینترنت

خرید کفش از تبریز

اما همانطور که گفتیم کفش های چرمی را می توان جزو بهترین کفش های ایران دانست. اما شاید ندانید این نوع کفش ها را از کجا تهیه کنید. صنعت تولید چرم و کفش در شهر تبریز بسیار رونق دارد و می توان این شهر را مرکز تولید کفش چرم ایران دانست. تبریز سالانه بیش از ۶۰ درصد نیاز داخل به کفش را تامین می کند که از این جهت رکورد دار است. اما کفش چرم تبریز دارای ویژگی های زیادی است که بسیاری از مردم را ترغیب می کند تا از این شهر، کفش چرمی را خریداری کنند. از ویژگی های کفش چرم تبریزی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • دوام و زیبایی غیر قابل وصف
  • تنفس پذیری
  • نفوذ پذیری
  • راحتی بیشتر
  • سازگار با محیط
  • بوی خوب
  • نگهداری آسان
  • شیک بودن و …

قالب یک کفش استاندارد

اما یکی از ویژگی های بسیار مهم یک کفش استاندارد، قالب آن است. در خرید کفش باید به این نکته توجه کنید که اگر قالب یک کفش برای پای شما نامناسب باشد، پای شما در بلند مدت آسیب خواهد دید. قالب پا نباید به انگشتان شما فشار بیاورد و در حالت کلی انگشتانتان نباید فشرده شوند. فضای پنجه در کفش هایی که انتخاب می کنید باید به قدری باشد که انگشتان پا بر روی هم قرار نگیرند، در غیر این صورت در بلند مدت باعث انحراف و بد فرم شدن انگشتانتان می شود. باید فشار وارد بر روی پنجه، در تمامی نقاط آن پخش شود تا فشار اضافه بر روی ستون فقرات شما نباشد.

کفش تبریز

به پاشنه کفش توجه کنید!

اما از قسمت های بسیار مهم قالب یک کفش با کیفیت و استاندارد، باید به پاشنه آن اشاره کنیم. یادتان باشد کفش های پاشنه دار مناسب ترین کفش ها برای پوشیدن هستند، اما حواستان باشد که پاشنه کفش بیش از اندازه بلند نباشد. پاشنه های بلند و غیر استاندارد، اگر با تنگ بودن کفش هم همراه باشند باعث فشار به لگن، ستون فقرات و کمر می شوند. پاشنه های ۱ تا ۵ سانتی برای پوشیدن مناسب هستند و اگر بیش از ۵ سانتی متر باشند، می توانند سلامت بدن را به خطر بیندازند. به شما پیشنهاد می کنیم که کفش های با کیفیت و استاندارد را از یک مرکز معتبر تهیه کنید.

نکته هایی برای نگهداری کفش

خرید کفش، دیگر یک دغدغه بزرگ برای ما نیست چرا که امروزه مراکز و تولیدی های بسیار معتبر و بزرگی در شهر تبریز وجود دارند که کفش هایی با کیفیت بالا را تحویل شما می دهند. دیگر فرقی ندارد که می خواهید خرید عمده داشته باشید یا خرده، کافیست به وب سایت های فروشگاهی این تولیدی ها سری بزنید تا در کمترین زمان ممکن، خرید خود را انجام دهید. تنوع نیز یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب فروشگاه مد نظر است. اما بیایید چند نکته برای نگهداری مناسب کفش ها را با یکدیگر مرور کنیم؛

همیشه داخل کفش را روزنامه باطله بگذارید تا رطوبت و عرق داخل آن گرفته شود.

برای از بین بردن لکه های چربی، از ماده استون استفاده کنید.

برای از بین بردن سفیدک بر روی کفش، از محلول آب و سرکه می توانید استفاده کنید.

برای بهتر واکس شدن کفش، می توانید قبل از واکس زدن از وازلین برای چرب کردن سطح کفش استفاده کنید که باعث درخشندگی نیز می شود.

مادو، انتخابی مطمئن

اما یکی از تولیدی های بسیار معتبر و معروف در سطح شهر اولین ها، تولیدی کفش مادو است. مادو سال ها است که در زمینه تولید کفش در سطح شهر تبریز فعالیت می کند و در طی این سالیان، مشتریان پر و پا قرصی را پیدا کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم تا به قسمت فروشگاهی وب سایت مادو سری بزنید تا از تنوع بالا و کیفیت بی نظیر این فروشگاه دیدن کنید. خرید کفش آسان است، فقط کافیست تولیدی مطمئنی را پیدا کنید. مادو در خدمت شماست.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*