چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

قیمت عمده کفش در شهر تبریز

قیمت عمده کفش در شهر تبریز

قیمت عمده کفش در شهر تبریز

از آن جایی که کفش جزو مهم ترین پوشش های ما در طول روز است، باید در خرید استاندارد و هرچه بهتر این کالا دقت داشته باشیم. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم شرایط خرید کفش های مناسب به صورت عمده و خرده را برای شما توضیح دهیم، چرا که می دانیم قیمت کفش های عمده برای بسیاری از فروشندگان کفش مهم و حیاتی است. در اولین قدم می خواهیم قطار ماجراجویی خودمان را به سمت استانی برانیم که قیمت عمده کفش در آن برای فروشندگان خرد بسیار مناسب است. استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز مقصد سفر ما خواهد بود. به ماجراجویی ما خوش آمدید.

چرا تبریز؟

خب این مقاله در رابطه با قیمت عمده کفش در شهر تبریز و مناسب بودن آن برای فروشندگان خرد می باشد. ابتدا بیایید در رابطه با دلیل انتخاب شهر تبریز را برای مقصد خرید خود مشخص کنیم. اگر در تاریخ تولید کفش در ایران نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که شهر تبریز جزو اولین شهر هایی است که تولید کفش در ایران را آغاز کرده است. آغاز صنعت کفش در تبریز به سال ۱۳۰۸ باز می گردد و همین پیشینه طولانی خود گواه تاریخ پر فراز و نشیب این صنعت پر در آمد است. از طرفی، با اضافه شدن صنعت چرم به صنعت تولید کفش در تبریز، کیفیت کار های این شهر نسبت به سایر استان ها بالا رفت. در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد کفش های چرمی ایران در شهر تبریز دوخته و تولید می شود.

دلیل قیمت مناسب کفش در تبریز

از قدیم در گوش ما خوانده اند که اگر می خواهید جنسی را ارزان تر بخرید، به مکانی بروید که تولید و عرضه آن جنس در آن بیشتر باشد. برای مثال بهتر است زعفران را مستقیم از خراسان، پسته را از کرمان و عسل را از اردبیل خریداری کنید تا بهترین جنس با مناسب ترین قسمت گیرتان بیاید. در رابطه با کفش نیز دقیقا ماجرا همین است. قیمت عمده کفش در شهر تبریز بسیار مناسب تر از شهر های دیگر است و در مقابل شما برای کیفیت عالی قیمت مناسب پرداخت خواهید کرد. تبریز قطب تولید کفش ایران است و شما می توانید خرید های عمده و خرده کفش خود را از این شهر انجام دهید. در ادامه با شرایط قیمت گذاری کفش ها آشنا خواهیم شد.

قیمت گذاری در کفش ها

بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم. شما به یک فروشگاه فروش کفش می روید و قصد خرید کفشی مناسب را دارید. در ابتدا کفشی می بینید که قیمت بسیار پایینی دارد، ابتدا شاید به کیفیت آن شک کنید. در ادامه کفشی را می بینید که قیمتی بسیار نجومی و نامتعارف دارد، شاید در این قسمت نیز دست نگه دارید. اما کمی که جلوتر می روید، کفشی با یک برند معتبر می بینید که قبلا هم از آن برند خرید کرده اید و راضی هستید، همچنین آن کفش قیمت مناسبی هم دارد. باید دقت داشته باشیم که بازار کفش پر است از این ماجرا ها و ما باید با دقت بیشتری خرید خود را انجام دهیم، اما دلیل این اختلاف قیمت عجیب چیست؟

قیمت عمده کفش

اهمیت قیمت

یک اصل اساسی در رابطه با قیمت وجود دارد که باید آن را بدانید. در بازار چهار بخش بازاریابی وجود دارد که به ترتیب شامل محصول، قیمت، مکان توضیع و ترویج می باشد. تنها بخشی که در بین این موضوعات باعث درآمد می شود، بحث قیمت است. اهمیت یک قیمت عمده کفش مناسب آن جا مشخص می شود که مشتری برای مقایسه دو محصول مشابه، ابتدا به قیمت آن ها نگاه می کند، و از آنجایی که همه چیز از نگاه اول شروع می شود، ذهنیات خریدار در چند ثانیه اول در رابطه با محصول شکل می گیرد. کفش های تولید شده در تبریز، با قیمت مناسب نسبت به کیفیتی که دارند سالیان سال است که در صدر فروش کفش های چرمی ایران می باشند.

استراتژی های قیمت گذاری در بازار کفش

بهتر است در زمینه قیمت عمده کفش، در رابطه با استراتژی های قیمت گذاری این نوع کالای پر فروش در ایران کمی اطلاعات جمع آوری کنید. برای قیمت گذاری محصول سه عنوان مهم وجود دارد؛

  • قیمت گذاری بر حسب هزینه انجام شده
  • قیمت گذاری بر حسب اساس بازار
  • قیمت گذاری بر اساس ارزش کالا در ذهن مشتریان

در اولین استراتژی بسیار ساده، هزینه های تولید کفش را جمع می زنند و سود مورد نظر خود را نیز اعمال می کنند. در این استراتژی زمانی که محصول به دست فروشنده خرد می رسد نیز مجددا سودی بر روی محصولات کشیده می شود و در نهایت به دست مشتری می رسد.

قیمت گذاری بر حسب ارزش کالا در ذهن مشتریان

یک جمله معروف از مدیرعامل جی سی پنی وجود دارد که می گوید: (( قیمت گذاری بسیار ساده است. مطمئن باشید مشتری ها حتی یک پنی هم بیشتر از ارزش واقعی کالا پرداخت نخواهند کرد.)) این جمله به وضوح نشان می دهد که مشتریان بسیار باهوش هستند و در رابطه با قیمت اصلی یک محصول اشتباه نمی کنند. در تبریز به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت در کفش های چرمی، شاید کمی قیمت ها بالا باشد اما مشتریانی که این نوع کفش ها را خریداری می کنند، بیشتر به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت به این خرید نگاه می کنند تا یک خرید ساده.

انواع قیمت گذاری در بازار

اگر موافق باشید کمی هم به انواع قیمت گذاری در بازار نگاهی بیندازیم و با آن ها آشنا شویم. همانطور که گفتیم قیمت عمده کفش در شهر تبریز بسیار به صرفه تر است اما کدام نوع از قیمت گذاری در این شهر به کار رفته است؟ از انواع قیمت گذاری در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • قیمت گذاری بالا
  • قیمت گذاری نفوذی
  • قیمت گذاری گزاف
  • قیمت گذاری اقتصادی
  • قیمت گذاری پکیجی
  • قیمت گذاری روانی

همه این موارد، قیمت گذاری هایی هستند که امروزه در جوامع مختلف و حتی در ایران می توان دید. در ادامه به توضیحات مختصر در رابطه با هرکدام از این نوع قیمت گذاری ها خواهیم پرداخت تا شما در زمان خرید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از این استراتژی ها در قیمت گذاری محصول مورد نظر بکار رفته است.

قیمت گذاری بالا

یکی از روش های قیمت گذاری که شاید قیمت عمده کفش را کمی بالا ببرد، قیمت گذاری بالا یا پریمیوم است. در این روش معمولا قیمت ها بالا تر از رقیب اعلام می شود که بیشتر برای محصولات خدماتی و لوکس منزل کاربرد دارد. شرکت های مختلف قصد دارند تا ضمن تولید یک محصول با کیفیت، ارائه متمایزی نیز داشته باشند که به نوعی ارزشمندی و خاص بودن محصول خود را به رخ رقیبان بکشند.

قیمت گذاری اقتصادی

در این نوع قیمت گذاری با ارائه راهکار های متفاوت، هزینه تولید و فروش به نوعی کاهش می یابد و در نتیجه مشتری یک جنس ارزان و قیمت مناسب را دریافت خواهد کرد. در زمینه کفش نیز به وضوح این نوع قیمت گذاری ها دیده می شود. البته یادتان باشد که شاید این نوع قیمت گذاری برای کسب و کار های بزرگ مناسب و سودآور باشد، اما می تواند برای کسب و کار های کوچک زیان ده باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت کفش عمده در تبریز

خرید کفش باکیفیت تبریز

از دیگر روش های قیمت گذاری در بازار که شاید بسیار دیده باشیم، قیمت گذاری نفوذی است. در بازار کفش ایران و در قیمت عمده کفش نیز بسیار اتفاق افتاده است. در این روش معمولا فروشگاه های تازه تاسیس برای جذب مشتریان بیشتر در بازار، قیمت محصولات خود را بسیار پایین تر از حد معمول تعیین می کنند. در این روش شاید سود کمتری برای فروشنده کنار گذاشته شود اما در عوض مشتریان خود را جذب می کند.

قیمت گذاری گزاف

در این نوع قیمت گذاری که می شود گفت در قیمت ها دستکاری میشود، دقیقا اتفاقی برعکس قیمت گذاری نفوذی می افتد. بعضی فروشندگان و تولید کنندگان سعی می کنند تا با قیمت گذاری حداکثری، بیشتری فروش را داشته باشند و پس از سر و صدای محصول، قیمت آن را به تدریج کاهش دهند. بسیاری از شرکت ها با استفاده از همین روش سعی کرده اند که در لحظه ورود خود به بازار، یک تصویری منحصر به فرد در ذهن خریداران ایجاد کنند و بیشترین سود را از اولین عرضه خود کسب کنند.

قیمت گذاری روانی

اما جدای از انواع قیمت گذاری ها، یک روش معروف دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می گوید، احساس خریدار را هدف بگیر. در روش قیمت گذاری روانی نیز فروشگاه یا تولید کننده می خواهد احساس مشتری را به جای منطق هدف بگیرد. برای مثال احتمالا بسیار دیده اید که قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را ۹۹ هزار تومان قیمت گذاری می کنند. این نوع قیمت گذاری با اینکه تفاوت بسیار کمی دارند اما بیشتر مصرف کنندگان را به سمت خود جذب می کند. شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از مصرف کنندگان بر روی رقم اول قیمت بسیار توجه دارند.

قیمت گذاری پکیجی

در این نوع قیمت گذاری نیز مجموعه ای از محصولات مرتبط با یک قیمت پایین تر از خرید تکی عرضه می شود. در این روش ارزش بسته در چشم مشتری بیشتر از حالت معمول و تکی خواهد بود. از این روش برای فروش محصولات کم فروش نیز استفاده می شود. اما به سراغ کفش های تبریز و قیمت های آن ها برویم.

کیفیت عالی با قیمتی معقول

در ابتدای مقاله نیز گفتیم که کفش های چرمی تبریز از آن دسته از کفش هایی است که کیفیت در آن حرف اول را می زند. اگر قصد خرید از برند های کفش تبریز را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که برندی معتبر را برای خرید انتخاب کنید. در پایان این مقاله به شما برندی معتبر و ارزشمند را معرفی خواهیم کرد. اما کفش های تبریز چه ویژگی هایی دارند که باعث خاص شدن آن ها می شود؟

ویژگی کفش های تبریزی و قیمت عمده کفش در این شهر

اما چرا می گوییم از تبریز خرید کنید؟ ویژگی های کفش های تبریزی باعث شده اند که این کفش ها نه تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه به نوعی زبانزد بسیاری از کشور ها بشود. برند های معتبر تبریزی کفش های خود را با به روزترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می کنند و با کیفیت ترین مواد اولیه را در کفش های خود استفاده می کنند. از کیفیت کفش های تولید شهر تبریز همین بس که سالانه تعداد بسیار بالایی از تولیدات خود را به کشور های اروپایی و آسیایی صادر می کنند. از ویژگی های بسیار مهم کفش های چرمی تبریزی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • استحکام بالا
  • انعطاف بسیار زیاد
  • دارای منافذ ریز جهت تنفس کفش
  • نرمی قابل ملاحظه
  • کیفیت بالا
  • عمر طولانی
  • قیمت مناسب و …

مادو تحولی در صنعت کفش ایران

اگر برند شناس کفش باشید، حتما نام گروه تولیدی مادو به گوشتان خورده است. گروه تولیدی مادو از آن دسته از گروه های تبریزی است که سالانه تعداد بالایی از کفش های با کیفیت را تولید و روانه بازار می کند. از ویژگی های بسیار متفاوت و منحصر به فرد مادو، تنوع بسیار بالای آن است. مادو با تولید انواع مختلف کفش های چرمی مردانه، تنوع را به مشتریان خود هدیه می دهد. شما نیز فرقی ندارد که قصد خرید عمده دارید و یا خرده، کافیست به بخش فروشگاهی سایت مادو سری بزنید تا از تنوع و کیفیت این تولیدی با خبر شوید. مادو سعی کرده تا شرایطی مناسب و قابل قبول برای قیمت گذاری های خود ارائه دهد تا مردم با هر قشر و سطح درآمدی بتوانند این محصولات مادو استفاده کنند.

تنوع قیمت گذاری گروه تولیدی مادو نیز به گونه ای است که شما فقط قیمت کیفیت بالای کفش را پرداخت خواهید کرد. شما می توانید کفش های عمده خود را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه از این تولیدی دریافت کنید و مشتریان خرد خود را راضی نگه دارید. بدون شک کیفیت در بازار کفش ها حرف اول را می زند و گروه تولیدی مادو در واقع کیفیت را تقدیم شما می کند. همانطور که گفتیم بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر تولید کفش انجام دهید تا از نظر کیفیت و قیمت، خیالتان راحت باشد. مادو تحولی عظیم در صنعت تولید کفش بشمار می رود.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*