چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

بهترین برند کفش بوت مردانه

بهترین برند کفش بوت مردانه

بهترین برند کفش بوت مردانه

آیا با بهترین برند کفش بوت مردانه آشنایی دارید؟!

دوست دارید که در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشید ؟! اگر جواب شما به سوال دوم ما مثبت است تا پایان این گفتار جذاب همراه کفش تبریز باشید .

 چند کلمه ای در مورد بوت های مردانه

کفش بوت مردانه یا پوتین مردانه به نوعی کفش گفته میشود که ساق های بلند دارند . آن ها در طرح ها و رنگ های متنوع هستند و جنسشان میتواند چرمی ، سوئیت ، مخمل ، خزدار و … باشد اما بصورت معمول در جامعه کفش چکمه از جنس چرم براق است که آن هم ساق بلند دارد . بنابراین چکمه ، پوتین و بوت در جامعه یک معنی واحد با هم دارند که هر سه پا و قوزک پا را تا جایی میپوشانند و از سرما حفظ میکنند .

یکی از مسائل مهمی که در پاییز و زمستان فکر خانواده ها را درگیر به خود میکند خرید بوت برای مردان خانواده میباشد . ایا با بهترین برند کفش بوت مردانه اشنایی دارد و میدانید که کدام برند از بقیه بهتر است ؟!  مهمترین نکته ای که باید هنگام خرید بوت ها و پوتین ها در نظر بگیریم ویژگی های ان برند میباشد . ما در ایران و کل دنیا برندهای عالی بسیاری  داریم اما ویژگی های آن ها و مواد تولیدی بوت ها با هم مختلف است . بنابراین اگر علاقمند هستید درباره ی برند های مختلف بوت مردانه اطلاعاتی داشته باشید ما را در ادامه نیز همراهی نمایید .

مراحل ساخت بهترین بوت ها :

برای ساخت بهترین بوت ها باید سه مرحله ی اصلی را انجام دهیم :

  • ۱_برش دادن پارچه ی بوت
  • ۲_دوخت برش ها به همدیگر
  • ۳_کنار هم چسباندن قطعات بریده شده

در مرحله ی اول ، مواد اولیه ی بوت ها که همان چرم و پارچه می باشد با قالب های خاص برش داده میشوند و این قسمت های برش داده شده را الگو می‌نامند . سپس این الگوها سازماندهی و نشانه گذاری می‌شوند.

مرحله ی دوم دوخت نام دارد ، در این مرحله یک عده از کارگران قسمت جلویی و رویه ی بوت ها را بهم میدوزند و تعدادی سوراخ را ایجاد مینمایند . همین تقسیم وظایف باعث میشود سرعت عمل در تولید بوت ها افزایش یابد. در مرحله ی سوم ، قسمت فوقانی آماده شده را که محکم در جای مخصوص خود قرار گرفته است به زیره ی بوت ها متصل میکنند و در این قسمت شکل کامل بوت های مردانه ایجاد میشود .

کیفیت کفش بوت مردانه ی چرمی

منظور از کیفیت بهترین کفش بوت مردانه ی چرمی این است که نوع چرم مورد استفاده ، متریال آن و طریقه ی دوخت قسمت های مختلف مانند زیپ و…مورد قبول است یا نه؟!

مرغوبیت بوت یا پوتین با جنس چرم ، تعیین کننده ی استحکام و دوام آن است و همچنین بطور معمول قیمت محصول چرمی را براساس کیفیت آن مشخص میکنند ، در این قسمت باید این نکته را عنوان کرد که مهم است چرم مورد نظر ما برای کدام بخش از بدن حیوان میباشد زیرا  میتواند مشخص کننده درجه ی کیفیت محصول ما باشد . چرمها بطور کلی از نظر کیفیت به ۴ دسته تقسیم میشوند :

  • الف ) چرم های درجه یک : چرم های درجه یک بهترین جنس چرم را دارد که دارای الیافی متراکم میباشد و ضد آب است ، همچنین در برابر پوسیدگی و انواع خراش مقاوم است.
  • ب ) چرم های درجه دو : چرم های درجه ی دو مانند درجه ی یک کیفیت بسیار خوبی دارند و از لحاظ زیبایی قابل قبول میباشند .
  • پ ) چرم های درجه سه : چرم های درجه ی سه نسبتا کیفیت متوسطی دارند ، آب را جذب میکند و از نظر دوام خیلی قابل قبول نمیباشد .
  • ت ) چرم های درجه چهار : از چرم های درجه چهار برای بخش های کوچکی از لباس و کفش استفاده میشود و این بخش ها کمترین استحکام و زیبایی را دارند .

بهترین برند کفش بوت مردانه

معرفی بهترین برندهای بوت در جهان

در این قسمت میخواهیم چندین تا از بهترین برند کفش بوت مردانه را بررسی و به شما معرفی کنیم :

۱_ برند معروف کیان : یکی از بهترین برندهای کفش بوت و پوتین کیان میباشد . ظاهر این بوت ها رسمی و مجلسی است و میتوان در مراسم ها و دورهمی ها از آن ها استفاده نمود و بسیار شباهت به برند کلارک دارد زیرا هر دو دارای ظاهر رسمی هستند اما نحوه ی بسته شدنشان متفاوت است همچنین بوت ها و پوتین های برند کیان به هیچ وجه ظاهر براقی ندارند . بصورت کلی میتوان عنوان کرد که برند کیان شبیه به برند چلسی است و هردو نیمه ساقدار میباشند . اگر بخواهیم برند کیان را از نظر جنس و کیفیت بررسی کنیم میتوانیم بگوییم که یکی از بهترین گزینه ها برای فصول سرد سال میباشند و از پاها در مقابل سرما بسیار خوب محافظت میکنند . بوت های برند کیان با شلوار جین و کاپشن های چرم ترکیب بسیار جذابی را ایجاد میکنند .

۲_برند معروف تیمبرلند : بوت های تیمبرلند نیز نیمه ساقدار هستند و رسمی و مجلسی نمیباشند . با این نوع از بوت ها میتوان ست های بسیار شیکی را ایجاد کرد به شرطی که به ترکیب رنگ ها نیز دقت کنیم . بهترین و پرطرفدارین رنگ بوت های تیمبرلند قهوه ای است و با رنگ های مشکی و کرم میتوان آن ها را به راحتی ست نمود . بوت های تیمبرلند در بازار رنگ های مختلفی دارند مانند :

مشکی _ قهوه ای _ طوسی _ کرم نسکافه ای و …

این بوت ها را با تمامی لباس های زمستانی مانند سویشرت ، ژاکت ، کت جین ، یقه اسکی و … میتوان پوشید .

۳_ برند معروف کلارک : در دنیای امروز یکی از بهترین برند کفش بوت مردانه کلارک است که برای مردانی که علاقه به تیپ های رسمی دارند بسیار کاربردی است . بوت های کلارک بیشتر در رنگ های قهوه ای و مشکی در بازار یافت میشوند و از چرم مصنوعی ساخته شده اند . زیره ی این بوت ها pu است . چون بوت های کلارک ساقدار هستند اینگونه تصور میشود که با هر شلواری به راحتی ست نمیشود اما در واقعیت این موضوع صحت ندارد . ست شلوار جین ذغالی و دودی با بوت های کلارک ترکیب فوق العاده ای است .

۴_ برند معروف نایک : یکی از بهترین برند کفش بوت مردانه نایک می‌باشد و امکان ندارد که آقایان با این برند معروف آشنایی نداشته باشند . بوت نایک هم به داشتن استایل ورزشی کمک میکند هم پاها را در روزهای سرد پاییزی و زمستانی گرم نگه میدارد . زیره ی بوت ها و نیم بوت های نایک زیاد است و از جنس pu ساخته شده است . جنس بوت های این برند در بیشتر اوقات از چرم مصنوعی می‌باشد و بندهای بسیارمحکمی دارد . بوت های نایک رنگ های متنوعی دارند . اگر علاقمند به تیپ های رسمی تر هستید میتوانید از رنگ های مشکی این برند استفاده کنید و اگر به تیپ های اسپرت گرایش دارید میتوانید از رنگ های سفید برند نایک استفاده کنید . برند نایک بیشتر از نیم بوت و بوت به کتانی پرداخته است و در این زمینه مهارت بیشتری دارد .

۵-برند کفش مادو: کفش مادو ، یک کارخانه تولید کفش در تبریز می باشد. این کارخانه با بهترین کیفیت و بهترین دوخت کفش تولید می کند که در همین سایت جهت خرید کفش مردانه می توانید نمونه کارهای کفش مادو را مشاهده کنید.

کفش نیم بوت مردانه

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*