No products in the cart.
درباره ما
پخش ویدیو
«مادو، همگام با تحول آینده»
تاریخچه مادو
ما که هستیم و به چه می اندیشیم
ماموریت مادو
استراتژی های ما
باورهای ما
تاریخچه مادو
چرم مادو در سال 1381 به همت و تلاش برادران غفارزاده، با نام «پادور» و با هدف توليد و عرضه محصولات چرمي در شهر تبريز (مهد چرم ايران) تأسیس گرديد. وجود بينش متمايز در طراحي و استفاده از مواد اوليه بسيار مرغوب موجب شد تا محصولات توليدي از همان ابتداي امر توجه صاحب نظران، فعالان و مشتريان حوزه چرم و كفش را به خود جلب نمايند.
اين مجموعه، از سال 1384 با جذب نیروی انساني متخصص و افزودن تجهيزات و دستگاههای پیشرفته و با تلاش در جهت ارتقا کیفیت و همچنين ارائه مدلهای بهروز و زيبا، شاهد افزایش چشمگیر حجم تولید خود بوده و این موفقیت مقدمات کسب جایگاهي ممتاز در صنعت کفش و چرم را فراهم نمود.
در سال 1392 با توجه به تغییرات جدید در بازار، وجود چشم انداز متفاوت و جسورانه مديران مجموعه نسبت به آینده صنعت چرم و صنعت مد و استايل، و ايجاد نیاز نسبت به فراهم نمودن زیرساختهای جدید تولیدي و بازرگاني در جهت تحقق اهداف كلان مجموعه و چشم انداز آن، اقدام به ایجاد تغییرات اساسی در سبک تولید و عرضه محصولات نموده و نام تجاري مجموعه به «مادو» تغییر داده شد. با اين وجود، به همت مديران خلاق و توانمند و همكاران پرتلاش و ماهر شركت، و ارتقا چشمگیر کیفیت محصولات و دستیابی به روشهای طراحی منحصربهفرد و بهروز محصولات در تراز جهانی (که از موفقیتهای بسیار مهم و جریانساز صنعت چرم و کفش محسوب میشود)، مجموعه مادو توانست در كمتر از سه سال جايگاه ويژه خود را در بازار كسب نمايد و ما بین سالهای 1397 تا 1400 ، سهم بازار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و به عنوان یک برند متمایز با سبک جدیدی از تولید و ارائه محصولات چرمی در بازار مطرح شود. از سال 1401 نيز، گروه تولیدی بازرگانی مادو در راستای گسترش حوزه فعاليت و تحقق اهداف بلند مدت خود، شرکت کیان بندار ایرانیان (سهامي خاص) را تاسیس کرد. هم اكنون، مجموعه چرم مادو با راهبری اعضاي هيات مديره (جناب آقای بهمن غفارزاده به عنوان مدیر عامل و عضو هيات مديره، جناب آقای وحید غفارزاده به عنوان رئيس هيات مديره و معاونت بازرگاني و سرکار خانم پریسا آغازی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و معاونت مالي) و تشريك مساعي مديران ارشد و همكاران بخش هاي مختلف توليدي و بازرگاني و با بهره گیری از روشهای نوین مدیریت فصلی جدید از مسیر رشد و توسعه خود را آغاز کرده و همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه مي دهد. مادو هم اکنون با تولید محصولات متنوع و عرضه بیش از یکصد مدل از انواع محصولات چرمی روز برای آقایان و خانمها در كلاس اجتماعي بالاي متوسط جامعه فعالیت مینماید.
ما که هستیم و به چه می اندیشیم
امروزه خيلي از افراد بخصوص جوانها به استايل و نحوه پوشش شان اهميت زيادي ميدهند و به ضرورت داشتن تيپ و مُد مناسب در موقعيت هاي مختلف (اعم از جلسات كاري، مهماني ها، محل كار، دانشگاه ، استفاده روزمره و غيره) آگاهي دارند. و به دنبال محصولات چرمي با طراحي زيبا و مد روز و در عين حال فاخر هستند تا بتوانند شخصيت بالا و اصالت خود را در جامعه به تصوير بكشند. چرم از قديم الايام و چه در رزم و چه در بزم همراه انسان بوده تا علاوه بر محافظت از تن و بدنش به اون زيبايي ببخشد. در واقع چرم قدیمیترین و اصلیترین ماده اولیه برای تولید لباس، کفش و كيف محسوب گرديده و زيبايي و پرستيژ خاصي را براي استفاده كننده از محصولات چرمي به همراه دارد.
ماموریت مادو
ماموريت مادو، توليد و عرضه محصولات چرمی با كيفيتی عالی، طراحی زیبا و به روز است. و ما معتقديم که محصولات چرمی به نوعی با ارزشهای بشری ارتباط دارند بنابراين با نگاهي متفاوت و خلاقانه در طراحي محصولات از طبيعت چرم الهام ميگيريم و با تلفيق هنر دست صنعتگران و خلاقيت ذهن طراحان و تجهيزات پيشرفته و استانداردهاي روز دنيا در توليد محصولات خود، آنها را با سبك زندگي جامعه مدرن امروزي و مدهاي زيبا پيوند مي دهيم.
ما در مادو به لطف مديران جوان، پرانگيزه و دانشمحور و راهبري مشاورين مجرب و بنام حوزه مديريت، بازاريابي و استراتژيهاي كسب وكار و بهرهگيري از متخصصین و طراحان با سابقه و توانمند صنعت چرم و با تكيه بر تلاشها و مساعيهاي همكاران وفادارمان در مادو و سرلوحه قراردادن ارزشهايي همچون «مشتری مداری» ، «بهبود مستمر» ، «خلاقيت و نوآوري» ، «تجارت سودمند و منصفانه» ، «كار تيمی » و «يادگيري سازماني» ، در مسير رو به رشدي قرار گرفتهايم و با كوله باري از تجربه و دانش چندين ساله ، در انديشه خلق تجربههاي به يادماندني و ارزشمند براي مشتريان و ذينفعان خود هستيم.
استراتژی های ما
اين مجموعه در حال حاضر با داشتن تفكر استراتژيك مديران خود و پيادهسازي برترين متدهاي مديريتي و بهره گيري از تجربه و دانش مشاوران بنام اين حوزه و برگزاري جلسات متعدد مديريتي و مشاورهاي در بالاترين سطح و همچنين تدوين و پيادهسازي سيستمها و سامانههاي مديريت ارتباط با مشتريان، تعاملات بسيار خوب و نزديكي را با همكاري كنندگان و مشتريان برقرار نموده و با طراحي، توليد و عرضه محصولاتی زیبا، مد روز، منحصر بفرد و در عین حال با دوام و همچنين خدمات پس از فروش كم نظير، موفق به ارتقاء روزافزون رضایتمندي مشتریان و تكرار خريد آنان و افزایش تمایز نسبت به دیگر رقبا گرديده و بعنوان یکی از برترین شرکتهای صنعت چرم شناخته شده است.
استراتژي كلي مادو در جهت دستيابي به چشم انداز و اهداف كلان مجموعه عبارت است از «توسعه خلاقانه محصولات با تأكيد بر ارتقاء برند مادو و ارزش آفريني برای مشتريان و ذینفعان از طریق طراحی و عرضه محصولاتی زیبا، اصیل و مد روز با تامین مواد اولیه با کیفیت و بهره گیری از منابع انسانی متخصص و مجرب» كه در اين مسير علاوه بر رعايت جديدترين روش ها و متدهاي روز دنيا در طراحي و توليد محصولات مورد نياز و علاقه مشتريان، قيمتهاي منطقي و متناسب با كلاس اجتماعي مشتريان را براي محصولات خود در نظر گرفته و ضمن عرضه اين محصولات از طريق شبكه فروش گسترده خود در كل كشور و همكاري با معتبرترين و برجسته ترين فروشگاه هاي ايران و منطقه، در انديشه توسعه روش هاي توزيع و فروش بصورت آنلاين از طريق وبسايت مادو به آدرس Mado.ir مي باشد. در اين ميان بهره گيري از روش هاي جديد و ايده هاي خلاقانه و تكنولوژي هاي ديجتال و فناوري اطلاعات باعث گرديده تا خريد از وبسايت مادو به يك خريد لذت بخش و يك تجربه به يادماندني براي مشتريان تبديل گردد.
باورهای ما
ما باور داریم كه مادو در مسير ارزش آفريني براي مشتريان اصيل و دوست داشتني خود به رشد فزاينده ادامه خواهد داد و با بهبود مستمر طراحي، توليد و عرضه محصولات زيبا و فاخر ، پنجره نويني را بر سبك زندگي علاقمندان خود خواهد گشود. «مادو ، همگام با تحول آينده»