چرم مادو | فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی مادو | کفش مادو
No products in the cart.

بهترین کیف چرم مردانه

بهترین کیف چرم مردانه :

در این گفتار میخواهیم شما را با بهترین کیف چرم مردانه آشنا کنیم ، اگر علاقمند کارهای چرمی هستید یا فروشگاه کیف و کفش دارید حتما تا پایان مادو را همراهی کنید .

انواع کیف چرم مردانه :

در این قسمت میخواهیم انواع کیف چرم مردانه را برای شما نام ببریم و درباره ی هر یک توضیح مختصری در رابطه با هدف تولید آن ها بدهیم :

  • ۱_ کوله پشتی چرم مردانه : کوله پشتی ها از پرکاربردترین کیف ها در بین مردان و پسران جامعه می‌باشند . این کیف ها در بیشتر مواقع چند جیب با اندازه های مختلف دارند و عمدتا برای حمل و نقل وسایل استفاده میشوند مانند :

کتاب های درسی و غیر درسی ، لباس ، لپ تاپ ، وسایل شخصی و …

 از کوله پشتی میتوان در مدرسه ، دانشگاه ، سرکار ، مسافرت و … استفاده کرد اما هنگام خرید آن باید به دو مورد توجه کامل را نمود :

  • الف) جنس کوله پشتی : امروزه بخاطر تقاضای مردم کوله پشتی ها با جنس ، طرح و رنگ های مختلفی تولید میشوند اما بهترین آن ها کوله پشتی های چرمی و برزنتی می‌باشند .
  • ب) بند پشتی کوله : بند پشتی بر روی شانه های افراد قرار میگیرد و حالت استاندارد آن این است که پهنایی حداقل ۶ سانتی متری داشته باشند و اندازه ی دو بند یکسان باشد نه کوتاه و بلند !
  • ۲_ کیف دوشی چرم مردانه : کیف های دوشی اندازه ی کوچکی دارند و در بیشتر مواقع سبک هستند زیرا برای حمل وسایلی مانند گوشی ، پاور بانک ، دفترچه های کوچک ، کیف پول و … استفاده میشوند . کیف دوشی یکی از بهترین کیف چرم مردانه است که برای استفاده ی روزمره مناسب می‌باشند . کیف های دوشی ای که جنس چرم دارند از میان بقیه محبوب ترند و طرفداران بیشتری دارند زیرا در صورت نگهداری مناسب ، چرم ها عمر بیشتری در مقایسه با سایر جنس ها دارند و مقرون به صرفه می‌باشند . بنابراین اگر انتخاب فردی کیف دوشی چرم است حتما باید به جنس چرم توجه ویژه داشته باشد که هزینه ی اضافی و اشتباهی نکند . جنس چرم کیف مد نظر ما ، تعیین کننده ی استحکام آن است و همچنین بطور معمول قیمت محصول چرمی را براساس کیفیت آن مشخص میکنند .
  • ۳_ کیف کمری چرم مردانه : استفاده از کیف های کمری مردانه به شما این اجازه را میدهد که دستانتان آزاد باشد و برای انجام کارهایتان تمرکز بالاتری داشته باشید . خرید این کیف هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است و هیچگونه محدودیتی ندارد . کیف های کمری همانند کیف های دوشی در بیشتر مواقع سبک هستند و حس راحتی را به شما می‌دهند . از این کیف ها در همه جا به جز مجالس میتوانید استفاده کنید .
  • ۴_ کیف اداری چرم مردانه : خرید کیف اداری مردانه جزو اولویت های آقایان کارمند است تا بتوانند به راحتی مدارک و پرونده ها را همیشه همراه خود داشته باشند . یک کیف اداری مردانه ی مناسب اولا باید جنس خوبی داشته باشد دوما از نظر رنگ با کفش و لباس فرد ست باشد . کیف های اداری مردانه می‌توانند جنس های متفاوتی داشته باشند مانند :

چرم ، پلی استر ، برزنت و ‌…

اگر قصد خرید کیف اداری مردانه را دارید باید روش های نگهداری از آن را هم بیاموزید تا عمر بیشتری داشته باشد اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که کیف هم مانند سایر وسایل عمر مفیدی دارد و نمیتوان ده ها سال از یک کیف اداری استفاده کرد . ما در این قسمت چند مورد را برایتان توضیح خواهیم داد که بتوانید بهتر از کیفتان نگهداری کنید :

الف)  اگر کیف اداری شما چرم باشد حالا چه از نوع مصنوعی چه از نوع طبیعی باید از پاک کننده های چرب برای خشک نشدن چرم استفاده کرد و به هیچ وجه نباید کیف های چرم را با آب شست زیرا عمر آن ها را کم خواهد کرد اما در مورد کیف های برزنتی موضوع متفاوت است .

ب) به هیچ وجه کیف اداری چرمی و برزنتی را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید زیرا به مرور کیفیت خود را از دست میدهند .

پ)  درست است که کیف های اداری جا دار هستند و قسمت های مختلف دارند اما این بدان معنا نیست که هر چیزی را داخل کیف قرار دهید . اجسام تیز و برنده می‌توانند به راحتی باعث پاره شدن کیف گردند .

۵_ کیف مسافرتی چرم مردانه : این نوع از کیف ها همانطور که از اسمشان پیداست برای مسافرت های کوتاه ، ماموریت های یکی دو روزه ی کاری و … استفاده میشوند . کیف های مسافرتی می‌توانند از جنس چرم ، پلی استر ، پارچه ای ، نایلونی و … باشند اما بهترین آن ها جنس چرم است . یکی از ویژگی های خوب این کیف ها داشتن چند جیب کوچک زیپ دار است که برای گذاشتن کارت پول و مدارک و دسترسی اسان به آن ها به ما کمک میکند . آخرین مزایایی که درباره ی کیف های مسافرتی میتوان گفت حمل آسان آن هاست زیرا وزن زیادی ندارند .

 

معرفی بهترین برند های کیف چرم :

۱_ برند چرم مشهد : برند چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ در شهر مقدس مشهد تاسیس شد و هدف این مجموعه از همان ابتدا اشتغال زایی برای جوانان وطن و پیشرفت تولید ملی بود . تولیدات این مجموعه کیف چرمی ، کفش چرمی ، کمربند چرمی ، دستکش چرمی و … می‌باشد که همگی بهترین کیفیت را دارند اما باید این نکته را بگوییم که چرم مشهد از مرغوب ترین چرم های طبیعی گاوی و گوسفندی استفاده میکند بنابراین صد در صد قیمت بالاتری دارند ‌. برند چرم مشهد به فکر اقشار مختلف جامعه است و هرساله چندین بار بر روی اجناس خود تخفیفات خوبی میگذارد که همه راحت بتوانند خرید خود را انجام بدهند که این یک امتیاز مثبت برای این برند به حساب می آید و افراد میتوانند بهترین کیف چرم مردانه را از اینجا بخرند .

۲_ برند پاتن چرم : این برند از قدیمی ترین های بازار چرم ایران به حساب می آید و در سال ۱۳۳۹ فعالیت خود را آغاز کرده است . برند پاتن چرم کیفیت بالایی دارد و با اینکه از قدیمی ترین هاست اما تمام تلاش خود را میکند محصولاتی به بازار عرضه کند که مورد پسند جوانان ها و میانسالان باشد یعنی تمامی مردم با سنین مختلف را در نظر میگیرد و همین کار باعث محبوبیت این برند میان افراد جامعه شده است . محصولات پاتن چرم هم مناسب استفاده ی روزمره می‌باشد هم مناسب مجالس و مهمانی ها .

 

۳_ برند چرم مادو : برند چرم مادو در سال 1381 با نام پادور در شهر تبریز توسط برادران غفارزاده تاسیس گردیده است . امروزه افراد جامعه چه پیر و چه جوان به دنبال محصولات باکیفیت برای استفاده هستند که برند چرم مادو برای کیف و کفش میتواند به آن ها کمک بزرگی بکند چرا که این برند در تولیدات خود تمامی سنین را در نظر گرفته است و محصولاتش هم مناسب استفاده ی روزمره می‌باشد و هم مهمانی ! که این کار را هر برندی نمی‌تواند انجام دهد بنابراین جزو ویژگی های مثبت برند چرم مادو محسوب میشود و افرادی که به دنبال بهترین کیف چرم مردانه هستند می‌توانند با خیالی آسوده از این برند خرید خود را انجام دهند .

دسترسی های راحت:

جهت خرید کیف روی لینک های زیر کلیک  کنید:

خرید کیف مردانه

خرید کیف اداری مردانه

خرید کیف دوشی مردانه